Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 11 jan 2011 Redknapp

    Jerry: Det är klart vi är speciella. Det är väl alla som är fotbollsupporter? Helt sjukt igentligen. Vi tar på oss våra kläder, sjunger våra sånger, dyrkar våra "gudar". Det är fan lite sektvarning...

    "När vi kryssar känner man sig rånad". Huvudet på spiken Jerry. Ni är så vana vid att få 5 tilläggsminuter att ni känner er rånade när domaren blåser efter fyra och ni "bara" fick oavgjort.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 jerry

    Hehe kristian. När united vinner dansas det på moln, när vi kryssar känner man sig rånad och när vi väl förlorar blöder hjärtat.

    men och vara Liverpoolsupporter är lätt, för det är så mycket mer????? Vad är det mer än och vara supporter till vilket annat lag. ÄR ni så speciella......

    snarare försöker ni vara det.

    Sir alex and mr webb kan inte och behöver inte göra ngt åt det.
    jag är nöjd som det är, är du?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 Kristian

    Vad är en Tatare?

    Jerry: Det är alltid lätt att vara Liverpoolsupporter. Det är så mycket mer än att bara vinna matcher. Visst är jag sur och förbannad när det går dåligt för Liverpool. Är sjukt dålig förlorare och kan sura en hel helg när Liverpool eller Venestad förlorar, men sen ser man genast fram mot nästa match.

    Hur är det för dig? Hur mycket United än vinner är du ju ändå "Jerry" och det kan varken Alex Ferguson eller Howar Webb göra någonting åt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 jerry

    Tim-Tatare: var det sedan vi slog er i december??? Inräknat pojklag, u-lag, b-lag och dam-lag....de ju bra i så fall. Största framgången för er på mycket länge.

    ???: min assistent har börja skriva åt mig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 Tim

    49 games unbeaten!
    Sug på den ICA

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 ???

    Vem har hjälpt dig att skriva ICA?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 jerry

    Straffen var billig och utvisningen solklar. Sedan e du ju inte lätt och vara liverpool-fan i dessa dagar.......bitter, sur ja e riktig looser för tillfället. Men med tiden vänder det, vem vet vi kanske inte blir liga mästare, fa-cup mästare och cl mästare. Fast en clean shet hade inte varit fel i ligan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2011 Kristian

    Jag är så sjukt irriterad på alla idiotiska Unitedsupportrar som inte kan erkänna att det inte var straff och att utvisningen var billig.

    Hörde ni vad Liverpoolfansen sjöng när Owen värmde? "Where were you in Istanbul". Elakt, men humor...

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2011 Kristian

    "Självklart var det straff. Det var tillräcklig kontakt för att jag skulle förlora balansen och folk vet att jag inte faller lätt", sade bulgaren trots att tv-bilderna visar att han tar ett par extra steg innan han väljer att falla.

    Vilken jävla idiot killen är!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2011 Redknapp

    Är faktiskt ganska nöjd idag. Hade absolut inte räknat med seger, men spelarna visade en helt en annan inställning och tjongandet var borta.

    Att sen Webb står 50 meter från situationen och blåser straff, utan att kolla med linjedomaren, när Barbapappa filmar är ju inget Kenny kan göra åt.

    Det röda på Gerrard är väl inte helt fel, men tänk på att det var samma domare som endast gav gult till DeJong när han hoppade in en karatespark i bröstet på Alonso i VM-finalen...

    Walcott erkänner och ber om ursäkt, Barba går ut och säger att det var solklar straff. Frågor på det??

    Rapportera

    Rapportera