Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 jan 2011 jerry

    Man börjar undra, men det var ju bara liga cupen för arslena. Sedan vann ju pool, gött.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jan 2011 Pära

    Nu e fjärdeplatsen snart klar Liverpool tomtar... Från slutet. Moa ha haa haaaa!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jan 2011 Kristian

    Finns det fortfarande manglar? Kanske något man borde investera i...

    Har lyckats vända på dygnet. Datorn i knät och på tv är det CSI, Criminal minds och Cold Case. Varför ska alla bra serier vara så sent?

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jan 2011 ???

    Får hemmafrun va uppe såhär sent? Men du är kanske uppe och manglar lakan? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jan 2011 Kristian

    Törna: Fejka skada? Du är ju alltid skadad.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jan 2011 Pära

    Törna: Fejka skada e nog inget som Hellmountain gillar, men det gör jag :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jan 2011 Törna

    Pära och Figge kanske inte är gift men de är satan bra på att dricka det.

    Jag planerar att fejka ont i foten fram till tösäsong så man tar en ytterbacksplats iaf i år.
    Alternativt att man sliter som fan på träningarna så man får börja på bänken.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jan 2011 Österslövs IS

    Hej!!!!
    vill spela en träningsmatch i januari?
    kontakta :
    Linus Hjertqvist "Tränare"
    0733766564

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jan 2011 Kristian

    Då är det invägning på söndag. Fan vilken ångest! Funderade på att springa lite ikväll, men kom på att träningen snart börjar. Man vill ju inte toppa formen förrän i april...

    Vi har blivit av med Hubbe, Julle och Starnäs. Bosse Jönsson och ICA kvar. Finns det någon vi har glömt? BJ, men kommer han att fortsätta?

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jan 2011 Jerry

    Figge och Pära ni e bara för goa.......man kan tro ni e gift

    Rapportera

    Rapportera