Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 jan 2011 Figge Blagscoachen

    Välkommen tbax Dennis, blaget behöver all förstärkning som finns :) !!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jan 2011 Kristian

    Välkommen "hem" Dennis!

    Har precis avslutat en löprunda på 6-7 km. Eller snarare en lufsarrunda. (Skärdalshemmet hade tipsrunda och dom trodde jag ingick i gruppen..)

    Ny träning i morgon och vågar man hoppas på 17-18 st?

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jan 2011 N Holm

    Hade räckt att skriva att du inte kunde komma..ngt som jag glömde bort.

    Kommer nu istället:
    Jag kan (läs kunde) inte träna ikväll (läs igår).

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jan 2011 Tomas

    Bakfull som fan grabbs har spytt 3 ggr redan veeti fan om jag har nåt o ge på träningen idag möjligen som en kon eller nåt ....toadags igen men vi syns o hörs ......

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jan 2011 Tim

    Träning ikväll halv 6!
    Hoppas vi blir mycket folk.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jan 2011 Törna

    Kan vi värva musen igen så det är någon som förstår vad Jerry menar?

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jan 2011 jerry

    Pära: du kan ju hyra in lite nukearslen. Dom ställer säkert upp för en fågelholk som dig......-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jan 2011 Pära

    Två man i svartaboken redan, hur ska detta sluta?.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jan 2011 Tim

    Tomas-fallerar totalt

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jan 2011 Tomas

    United LEVERERAR

    liverpool FALLERAR )

    Rapportera

    Rapportera