Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 19 jan 2011 Tim

    Då förstår jag. Sjukt roligt, eller?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Tim han syftar på Pära och hans newcastle, han e fyndig den där Jerry :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 Tim

    Jerry vad menar du med nuke arsle?
    Jag är kanske trög som inte fattar? Men alla dina inlägg är inte helt enkla att förstå!

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 Kristian

    Så, då har man joggat 7 km. Visserligen i Tomastempo, men jag har i alla fall varit ute. Snacka om att chocka kroppen. 4 pass på 4 dagar. Får väl balansera det med pizza, chips och 1,5 liter cola på lördag...

    Förresten, två träningar och ingen André. Vad händer?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 Tomas

    Kunde inte sagt det bättre själv Jerry bra jobbat ) hahaha tomtebloss

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 jerry

    himma, man e ju petad redan:-( inte så lätt att övertyga tomteblossen. Den ena e ju ett nuke arsle å den andra är i arslet. Så det blir tufft. Tur man laddar för a-truppen, där har jag hört nan kan köpa en plats lika billigt som liverpool.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 Tomas

    vart var du igår Jerry ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 Jerry

    Välkommen tbx Navelludd:-P

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Ponna

    De blir lite långt att gå men tack ändå!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Kristian

    Ponna: Jag kan hämta dig vid Vä pizzeria. Funkar det?

    Rapportera

    Rapportera