Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 18 jan 2011 Ponna

    Skulle behöva skjuts till träningen ikväll...någon som kan tänka sig att hämta mig vid bestguldi? 0763380933

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Pära

    Tim det e ju otroligt, man kan väl inte stanna hemma pga handboll. Det skulle jag aldrig göra..
    Tolkar det som att du e sugen på att ta en plats :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 B1 och B2

    Vi tränar ikväll och då hoppas jag fan att fler gör det!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Kristian

    Tim: "Host, host". Är det kanske handboll på tvn?

    Själv hade jag tänkt träna, men man vet ju aldrig om man sitter och somnar i soffan...

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Tomas

    Kommer !

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Tim

    Kan inte träna ikväll. Ligger däckad av feber.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Törna

    Jag tänker slå nåt episkt rekord. Jag ska skada mig på samtliga träningar i år.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Hansson

    Kommer på träningen ikväll...

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jan 2011 Tomas

    Okej Holk ) då skriver jag bara kommer imorgon! pöss på dej med :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jan 2011 pära

    E de träning imorgon? Hoppas inte, för jag kan. Nä nu e det gym dax, sen in till arenan o kolla Spanien vs Tyskland. De e mycke nu..

    Gött att Dennis e klar igen :)

    Rapportera

    Rapportera