Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 24 jan 2011 Kristian

    Angående nästa vecka, ingen handboll i Arenan på tisdag? I så fall används ju planen som parkering. Körde förbi för en stund sen och den ser för jävlig ut. Får nog kolla om kommunen fixar till den, annars är det meningslöst att träna där.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Kan tyvärr inte komma och träna imorgon. Jag siktar på söndag iaf. Syns då

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 Holm d.y.

    Kan inte träna imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 coach

    Se nu till att ta chansen att komma igång innan, träningen drar igång ordentligt den 1 feb

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 Jerry

    tänte täna ikväl

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Tomas

    Bra jobbat idag alla som va där o det var inte för många .... men jag ser det positivt nu lär det ju bli en hel del spelare till B-laget ( Figge- Pära) effkten ) Figge till Landslaget!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Kristian

    Tim: Jag sa att jag inte skulle träna. Räknas inte det?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Tim

    Tack figge för att du tog träningen idag. Tyvärr är det nästan aldrig någon som hör av sig när de inte ska träna. Vi måste bli bättre på det!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Tack till er 9 tappra som dök upp och till er 2 som hörde av er :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Tomas

    hick kommeer :)

    Rapportera

    Rapportera