Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 jan 2011 jerry

    Kommer ej

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Pära

    Blir VI fler än 10 e det sjukt Busen.. :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Venestad Busen

    Det är väl bara Ponna och Stoffe Å som sagt att de inte kommer så allt under 30 pers verkar ju helt sjukt

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Jag dyker upp och öppnar och kollar av fram till ca 17:40 hur många som dykt upp sen ser vi hur det blir.

    Jag kommer vara där vid ca 17:15

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Venestad Busen

    Jag har bytt bort min jour så jag kommer och tränar ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 junior

    blir det träning i dag eller?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Uffe Å

    Jag kommer och tränar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Stoffe Å

    Jag kommer absolut inte...sitter på afterski på Laaven just vid det tillfället....Precis som alla andra dagar den kommande veckan. See you lads.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Ponna

    Jag kommer inte ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Tomas

    Figge! jag kommer om du tar med kebab o blandvatten )

    Rapportera

    Rapportera