Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 jan 2011 Tomas

    Hehe mfl kan ta sig i brasan!!!!!!!!!! )))) UNITED 4 EVER!!! ja just det Tim det blev 3-2 till United vad var det jag sa!!!!! sista gjordes i 88:e så nu kan ni inte skylla på tillägs tiden !!!!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 ????

    Hmmm jag som trodde att den nye tränaren eller andra tränaren skulle vara lite intresserad av att veta vilka som ska spela kvar eller ej,hade nog väntat mig något from av samtal eller liknande av någon från klubben....men men detta är kanske helt oviktigt, vad vet jag?

    Men men om nån bryr sig så spelar jag i Wä nästa år.

    Seee yaaaaaa

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Hehe

    Blackpool e dom bra? :) :) :) :) :) :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Tim

    Ponna åker med Berra. Tack ändå Tomas

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Tomas

    Kommer! Tim annars kan jag ta med ponna eftersom jag ändån bor i stan o ska hem sedan men ring i så fall så jag vet hur det blir! 0706 067617!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Uffe Å

    Kommer oxå och tränar :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Tim

    Ponna du kan åka med mig dit. Hem löser vi på plats. Jag ska vidare efteråt.
    Hämtar dig 10 över vid Bestguldi

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Ponna

    Behöver skjuts till träningen ikväll...någon som har plats i bilen som kör från stan? 0763-380933

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Venestad Busen

    Hansson det finns väl ingen utbildning som håller på längre än till kl 2000. Skriv att du är klar för träningen istället.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Hansson

    Kan tyvärr inte träna ikväll är på utbildning med jobbet...... men hinner jag hem i vettig tid så kommer jag naturligtvis

    Rapportera

    Rapportera