Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 jan 2011 Tim

    Jag tränar ikväll, hoppas att vi blir mycket folk!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Busen

    Jag ska träna ikväll!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Tim

    Träninngen är 20:30

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2011 Fritzon

    Kan inte träna ikväll.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 Kristian

    Kom på nu att VM slutar den 30:de. Vilken koll man har. :/

    Kanske ändå ska kolla så att planen är ok...

    dd: 20.30

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 dd

    vilka tider?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 Venestad Busen

    Ja det är träning imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 dd

    blev det träning imorgon?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 Pära

    "Jobbar" så ingen träning för mig. Räknar med att träna på söndag. Sen jobbar jag nog kväll tills gräset blir grönt.. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 Ahlberg

    Fan va kinkigt de va här då... ja jag va inte på träningen igår antagligen för sverige mötte kroatien i VM... det går före... sen kommer jag inte imorgon... reserverar formen till uteträningarna...

    slut på meddelandet :)

    Rapportera

    Rapportera