Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 jan 2011 Kristian

    Bra jobbat ni som var på träningen. På tisdag börjar "allvaret", så det blir till att rota i garaget efter grusskorna. En stenhård, isig, grusplan, snöblandat regn som piskar i ansiktet. Kan det bli bättre?

    En grej till. Är det någon som har något piller till "Impen"? Kan inte vara bra att vara jetlaggad 4 veckor efter hemkomsten...

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2011 Ponna

    Någon som kan tänka sig att hämta mig till kvällens träning? 0763380933

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2011 Tveksaamt

    Tveksaamt

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2011 Joel

    Kristian: Det är ju det jag gör

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2011 P.B.

    Dricks då fålijt
    elet ät re bara för de js
    Tedagteteagts

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2011 Kort sagt hur e med er

    Kort sagt hur e med er

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2011 P.B.

    Visat inrsesr bör gns, eller

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2011 p,b

    Tlenare KäringgrA
    tE.eSAGTETESAGT

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 jan 2011 Pära

    De e ju fan. Här har man tränat hela 2ggr i år men står på noll i träningsligan. Första o sista gången i år som man inte ligger sist i den ligan ju. Men det hjälper ju inte när det inte bokförs. Nä de va bättre på Dans tid..
    Ses i morgon fakkers :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 jan 2011 Kristian

    Jerry: Sjukt bra räddning! Snacka om vinnarskalle. Fast ärligt talat, Jeppe gjorde något liknande uppe på Vildsvinsvallen för något år sen och sa att det var en ren reflex. han hann inte tänka utan sträckte bara upp handen.

    Jag är dock lite orolig över vad som rör sig i huvet på en fotbollsspelare som biter en motståndare i axeln...

    Rapportera

    Rapportera