Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IK P-12.
P-12
Följ oss för uppdateringar
Finns det någon ungefärlig tid för hämtning efter försäljning? (Bil-avstånd )
Rapportera
Påminner om försäljningsträff idag kl 15 på Piratparken!
De behöver inte ha med sig något, men gärna ha SIK-tröja på.
Hej. Är det vitt eller blått matchställ som gäller imorgon, söndag, mot IFK Uppsala?
Rapportera
Hejsan!
Det är fortfarande 12 spelare som INTE har hämtat ut rabatthäftet än! Laget kommer att missa pengar ju längre tid det tar att betala in… Ni som inte har hämtat kan Swisha 500:-kr med spelarens namn till 0736-326644 Mahsa, och hämta den senare! Vi vill gärna att laget ska få så mycket som möjligt, så vänligen skynda er!
Vänliga hälsningar
/Ferry
Hej Lina, du får nog kolla med kansliet ang detta. Går inte via p12 laget
Rapportera
Hej! Det står 18.30 i nbjudan till Del 2 i domarutbildningen men 10.00 i anmälningen. Vilket gäller?
Mvh
Hej Linda, Ja, precis - man tar betalt av "sina" kunder vid leverans. (Och ni swishar mig vid hämtning av "er" beställning).
Rapportera
Uppdatering kakförsäljning:
RapporteraJust nu är vi uppe i 5250 kr, så det går lite trögt (såvida inte killarna sålt via katalog och ännu ej registrerat). Det är drygt 2 v kvar, ni föräldrar får gärna påminna dem och stötta med utskick om de behöver. Hör av er till mig vid funderingar: 0733-192985.