Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-12

Följ

P-12

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 apr Jenny Cederberg

    Uppdatering kakförsäljning:

    Just nu är vi uppe i 5250 kr, så det går lite trögt (såvida inte killarna sålt via katalog och ännu ej registrerat). Det är drygt 2 v kvar, ni föräldrar får gärna påminna dem och stötta med utskick om de behöver. Hör av er till mig vid funderingar: 0733-192985.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 mar Jenny Cederberg

    Kl 16.30 blir nog bra för upphämtning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 mar Lina Denne

    Finns det någon ungefärlig tid för hämtning efter försäljning? (Bil-avstånd )

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 mar Jenny Cederberg

    Påminner om försäljningsträff idag kl 15 på Piratparken!

    De behöver inte ha med sig något, men gärna ha SIK-tröja på.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 mar Göran Hübinette

    Hej , det är blå matchtröja mot IFK Uppsala

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 mar Linda Hildorsson

    Hej. Är det vitt eller blått matchställ som gäller imorgon, söndag, mot IFK Uppsala?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar Ferry Foroozesh

    Hejsan!
    Det är fortfarande 12 spelare som INTE har hämtat ut rabatthäftet än! Laget kommer att missa pengar ju längre tid det tar att betala in… Ni som inte har hämtat kan Swisha 500:-kr med spelarens namn till 0736-326644 Mahsa, och hämta den senare! Vi vill gärna att laget ska få så mycket som möjligt, så vänligen skynda er!
    Vänliga hälsningar
    /Ferry

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar Göran Hübinette

    Hej Lina, du får nog kolla med kansliet ang detta. Går inte via p12 laget

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar Lina Denne

    Hej! Det står 18.30 i nbjudan till Del 2 i domarutbildningen men 10.00 i anmälningen. Vilket gäller?

    Mvh

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 mar Jenny Cederberg

    Hej Linda, Ja, precis - man tar betalt av "sina" kunder vid leverans. (Och ni swishar mig vid hämtning av "er" beställning).

    Rapportera

    Rapportera