Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-12

Följ

P-12

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 12 dagar sedan Linda Hildorsson

    Rayan kan åka med Alvar! Killarna har haft kontakt och gjort upp om tider.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Ferry Foroozesh

    Hej allihopa!
    Vi ska jobba imorgon på planen, och RAYAN har mach imorgon Råbergsvallen IP, undrar om någon kan ta med honom till matchen?
    Hör gärna av er
    MVH/Ferry

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Lotta Blombäck

    Vill dom få som anmält sig sticka upp och köra så är ju det jätte bra.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Marcus Persson

    Ingen som kan ta passet som jag skrev tidigare om? Kanske någon av killarna?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Göran Hübinette

    Bra jobbat med insamlingarna Jenny! Fina pengar in till lagkassan!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Jenny Cederberg

    Hej alla, Jag vill meddela att förtjänsten från kakförsäljningen blev 8512 kr, vilket är inbetalt till lagkassan.

    Jag vill också meddela att jag nu lämnar över stafettpinnen för insamling/försäljning till någon annan förälder.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Marcus Persson

    Hej! Nu när tiderna blev justerade kan inte Felix vara matchvärd då han är domare då. Är det någon som kan vara en av personerna passet 11,15-13,15. Jag kan fortfarande, men fattas då en.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Göran Hübinette

    Jadå Alvar skall var med imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Linda Hildorsson

    Hej. Det ser lite konstigt ut för oss på laget.se gällande matchen mot Gamla Uppsala imorgon. Alvar ska vara anmäld och planerar att komma, så jag hoppas att anmälan har gått fram ordentligt (?).

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Linnea Steen

    Det blir arbete bara på lördagen den 13:e juni på Unt-cupen. Vi ska vara matchvärdar på planer med 3 mot 3 och 5 mot 5-matcher(många matcher att täcka upp!). De killar som inte dömer matcher ser vi gärna att de jobbar! Schema kommer ut på mail via laget innan helgen!

    Rapportera

    Rapportera