Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IK P-12.
P-12
Följ oss för uppdateringar
Hej allihopa!
Vi ska jobba imorgon på planen, och RAYAN har mach imorgon Råbergsvallen IP, undrar om någon kan ta med honom till matchen?
Hör gärna av er
MVH/Ferry
Vill dom få som anmält sig sticka upp och köra så är ju det jätte bra.
Rapportera
Ingen som kan ta passet som jag skrev tidigare om? Kanske någon av killarna?
Rapportera
Bra jobbat med insamlingarna Jenny! Fina pengar in till lagkassan!
Rapportera
Hej alla, Jag vill meddela att förtjänsten från kakförsäljningen blev 8512 kr, vilket är inbetalt till lagkassan.
Jag vill också meddela att jag nu lämnar över stafettpinnen för insamling/försäljning till någon annan förälder.
Hej! Nu när tiderna blev justerade kan inte Felix vara matchvärd då han är domare då. Är det någon som kan vara en av personerna passet 11,15-13,15. Jag kan fortfarande, men fattas då en.
Rapportera
Hej. Det ser lite konstigt ut för oss på laget.se gällande matchen mot Gamla Uppsala imorgon. Alvar ska vara anmäld och planerar att komma, så jag hoppas att anmälan har gått fram ordentligt (?).
Rapportera
Det blir arbete bara på lördagen den 13:e juni på Unt-cupen. Vi ska vara matchvärdar på planer med 3 mot 3 och 5 mot 5-matcher(många matcher att täcka upp!). De killar som inte dömer matcher ser vi gärna att de jobbar! Schema kommer ut på mail via laget innan helgen!
Rapportera
Rayan kan åka med Alvar! Killarna har haft kontakt och gjort upp om tider.
Rapportera