Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-12

Följ

P-12

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 maj Göran Hübinette

    Vi ställer in, även om åskan slutar så blir plan regnsjuk och risk att vi förstör om vi spelar. INSTÄLLT IDAG!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Lina Denne

    Hej! Blir det träning ikväll?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj Jenny Cederberg

    Hej, Påminner er som inte betalt för era kakor att swisha mig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj Linnea Steen

    Idag är det möte inför UNT-cupen för schemaansvariga, så efter det vet vi mer om våra arbetspass helgen 12-14 juni!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj Jenny Cederberg

    Hej! Nu har kakorna kommit. Ni kan hämta hemma hos oss på Orionvägen 13:
    - imorgon fredag 8/5 kl 17-18
    - lördag 9/5 kl 10-11
    - söndag 10/5 kl 10-11
    Om ovanstående inte funkar, hör av er.

    Sedan tänkte jag lämna ut våra gemensamma beställningar (från träffen och Facebook) lördag och söndag eftermiddag, kl 15-17. Om några killar kan tänka sig att hjälpa till med det är det välkommet. Chokladboll och saft utlovas. Meddela mig i så fall.

    Mitt nr 0733-192985.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 maj Jenny Cederberg

    Påminner om att idag är sista dagen för kakförsäljning.

    Om ni sålt via katalog - lägg in era beställningar.

    Jag skickar in vår gemensamma beställning imorgon.

    Glad första maj!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 apr Lotta Blombäck

    Serien börjar denna helg, men matcherna kanske inte hade kommit ut.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 apr Jenny Cederberg

    Okej, det var inte planerat match när jag bokade in den tiden - då ställer vi in försäljningsträffen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 apr Lotta Blombäck

    Jenny, halva laget måste lämna redan efter 45 min då vi har match i Bälinge.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 apr Jenny Cederberg

    Påminner om kakförsäljningsträff imorgon kl 15, vid Tågvretens lekpark!

    Killarna tyckte att det blev för kort förra gången så vi kör till 17.30/18.

    Rapportera

    Rapportera