Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1

Följ

A-lag Herr Div 1

Följ oss för uppdateringar
Följ
Rasbo IK
Innebandy
A-lag Herr Div 1

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 dec 2006 Johan

    God Jul! allihopa och tack för ett väldigt skojigt år! Hoppas alla får en riktigt "vit" och god jul och ett gott nytt år!

    Mvh Johan

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 dec 2006 Johnny Holst

    Önskar er alla en God Jul

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 dec 2006 söderlund

    GOD JUL ALLA LIRARE

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 dec 2006 togge

    God Jul...

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 dec 2006 Taishman

    Håller med föregående talare...


    GOD JUL

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2006 #3 grinolle? ^^

    Bra spelat allihopa, Räckte inte ända fram, men vi tog hem matchen iaf.

    Lycka till i cupen boys!

    Och ha en mycket underhållande jul helg.

    Tjing

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2006 #8

    torsk idag me eller gubbar) hahaha

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2006 söderlund

    tok ladd inför kvällens match.......

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2006 micke

    grandin

    kanon!

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2006 grandin

    Micke. Adde tog dina dojor

    Rapportera

    Rapportera