Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom F-P2015 Vit

Följ

F-P2015 Vit

Följ oss för uppdateringar
Följ
Örebro SK Ungdom
Fotboll
F-P2015 Vit
Örebro SK Ungdom

Publikvärdar - schema för vårens matcher

37 kommentarer
  • 1 apr Niklas Karlsson

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Ebrahem Alshammat

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Ayten Dagdelen

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Malin Löf

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Dunia Mahdi

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Setera Wali

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Ari Amin

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Abdi Wasuge

    Ja last

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Rajmonda Morina

    Läst👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 apr Susan Oji

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 apr Vitore Docaj

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 apr Ari Amin

    Har bytt mitt pass med erson

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 apr Vitore Docaj

    Jag och Ibbe vi har byta paset

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr David Olsson

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Rajmonda Morina

    Vet nån hur länge ska vi jobba?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Emelie Anhammer

    Hej rajmonda! Jag tror att det är sagt att vi behövs första halvlek, alltså borde ni vara klara efter 45 minuter från matchstart 19.00

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Ali Faarah Abdulqadir

    Hej
    Jag behöver nån kan byta tror att jag jobbar Juni/. Om någon vill ha byta så kan jag hoppa Nu på Tisdag eller 8-maj. Tack

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Gunlög Rasmussen

    Hej Ali,
    Vi kan byta och ta passet den 10 juni om ni tar nu på tis 21 april.
    Mvh Gunlög/Nils mamma

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Niklas Karlsson

    Behöver någon byta på tisdag så kan jag ta det

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Ali Faarah Abdulqadir

    Bra Gunlög då kör jag på Tisdag tack

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 apr Jonas Jonsson

    Läst

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr Gunlög Rasmussen

    Toppen tack Ali 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr Rajmonda Morina

    Jag har fått förhinder jag kommer så fort jag kan

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr Ali Faarah Abdulqadir

    Vad ska jag vara / jag är här

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr Ali Faarah Abdulqadir

    Jag fick rätt laget 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj Dunia Mahdi

    Hej, jag har pass den 8/5. Är det någon av er som har pass i juni som önskar byta med mig?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj Dunia Mahdi

    Inget byte behövs längre :) Jag har löst det.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Maria Lindgren

    Vill påminna om er som har jobbpass idag att vara på plats klockan 17:15:

    Nils
    Ahmed
    Julian
    Emil
    Godgift

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Abdi Wasuge

    Jag jag kommer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Susan Oji

    Hej,
    Tyvärr har jag ingen möjlighet att ta detta pass då jag är ensamstående och har små barn hemma som jag inte kan lämna. Därför kan jag inte delta denna gång. Jag hoppas på förståelse för situationen. Tack

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Jonas Jonsson

    Jag kan tyvärr inte vara där då jag ligger sjuk i feber hoppas att det löser sig ändå

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Bengt Rasmussen

    Jag är på Södra läktaren ingång N (funktion publikvärd)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Karolina Dylak

    Det är bristfälligt att endast skriva en tid man ska vara på plats. Ingen information om vart man ska anmäla sig eller hämta ut en väst eller hur länge man ska stå.

    Vidare information är att jag också är ensamstående m barn och kommer inte kunna delta varje gång tyvärr.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Emelie Anhammer

    Hej Karolina! Mycket av den information du efterfrågar finns tydligt att läsa i inlägget.

    I framtiden finns det även såklart möjlighet att höra av sig i tid vid eventuella funderingar.

    Vi är flera ensamstående föräldrar i detta lag, vilket vi såklart tar hänsyn till, det är bara att hålla en dialog.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Karolina Dylak

    Nej vi fick idag bara en påminnelse om att bara på plats 17.15.. jag har varken lust eller tid att scrolla i nåt flöde som är för flera månader tillbaka. Jag vill ha ny uppdatering information för den dagen den gäller.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Setera Wali

    Läst.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Maria Lindgren

    Påminnelsen som skickades idag var just en påminnelse. Den fullständiga informationen hade redan publicerats tidigare i god tid.

    Att man inte har lust eller tar sig tid att läsa information som skickas ut innebär tyvärr inte att vi kan ta ansvar för att samma information skickas om individuellt inför varje aktivitet. Vi är ledare som arbetar ideellt och förutsätter att varje vårdnadshavare tar sitt ansvar och tar del av den information som vi kommunicerat ut.

    Om du vid vid påminnelse hade skrivit en kommentar med frågorna så hade du säkerligen fått svar kring dom.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in