Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom F-P2015 Vit
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom F-P2015 Vit.
F-P2015 Vit
Följ oss för uppdateringar
Hej alla föräldrar,
Som vi tidigare nämnt så är vi tilldelade ansvaret att vara publikvärdar på Örebro SKs hemmamatcher. Vårt lag ansvarar för uppdraget varannan hemmamatch då vi turas om med ÖSK Svart.
Samling sker 1,45h innan matchstart vid Arenainformationen som ligger på baksidan av Västra stå-läktsren, mittemot idrottshuset.
Om man inte kan det tillfälle som man blir tilldelad så ansvarar man själv för att byta med någon annan förälder. Vi har lagt in barnens namn men det är förstås vårdnadshavare eller annan vuxen som skall ta passet.
21/4 Samlingstid 17:15
Ibbe
Ledion
Nils
Erik
Lorenzo
8/5 Samlingstid 17:15
Danny
Erson
Kayhan
Adnan
Lewi
10/6 Samlingstid 17:15
Julian
Ahmed
Emil
Godgift
Salman
Bekräfta i kommentarsfältet att ni tagit del av denna information. Ni kan förstås byta pass med varandra men då görs det via kommentarsfältet, så vi håller koll på vem som är på respektive pass.
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Ja last
RapporteraRapportera
Läst👍
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Har bytt mitt pass med erson
RapporteraRapportera
Jag och Ibbe vi har byta paset
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Vet nån hur länge ska vi jobba?
RapporteraRapportera
Hej rajmonda! Jag tror att det är sagt att vi behövs första halvlek, alltså borde ni vara klara efter 45 minuter från matchstart 19.00
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraJag behöver nån kan byta tror att jag jobbar Juni/. Om någon vill ha byta så kan jag hoppa Nu på Tisdag eller 8-maj. Tack
Rapportera
Hej Ali,
RapporteraVi kan byta och ta passet den 10 juni om ni tar nu på tis 21 april.
Mvh Gunlög/Nils mamma
Rapportera
Behöver någon byta på tisdag så kan jag ta det
RapporteraRapportera
Bra Gunlög då kör jag på Tisdag tack
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Toppen tack Ali 😊
RapporteraRapportera
Jag har fått förhinder jag kommer så fort jag kan
RapporteraRapportera
Vad ska jag vara / jag är här
RapporteraRapportera
Jag fick rätt laget 👍
RapporteraRapportera
Hej, jag har pass den 8/5. Är det någon av er som har pass i juni som önskar byta med mig?
RapporteraRapportera
Inget byte behövs längre :) Jag har löst det.
RapporteraRapportera
Vill påminna om er som har jobbpass idag att vara på plats klockan 17:15:
RapporteraNils
Ahmed
Julian
Emil
Godgift
Rapportera
Jag jag kommer
RapporteraRapportera
Hej,
RapporteraTyvärr har jag ingen möjlighet att ta detta pass då jag är ensamstående och har små barn hemma som jag inte kan lämna. Därför kan jag inte delta denna gång. Jag hoppas på förståelse för situationen. Tack
Rapportera
Jag kan tyvärr inte vara där då jag ligger sjuk i feber hoppas att det löser sig ändå
RapporteraRapportera
Jag är på Södra läktaren ingång N (funktion publikvärd)
RapporteraRapportera
Det är bristfälligt att endast skriva en tid man ska vara på plats. Ingen information om vart man ska anmäla sig eller hämta ut en väst eller hur länge man ska stå.
RapporteraVidare information är att jag också är ensamstående m barn och kommer inte kunna delta varje gång tyvärr.
Rapportera
Hej Karolina! Mycket av den information du efterfrågar finns tydligt att läsa i inlägget.
RapporteraI framtiden finns det även såklart möjlighet att höra av sig i tid vid eventuella funderingar.
Vi är flera ensamstående föräldrar i detta lag, vilket vi såklart tar hänsyn till, det är bara att hålla en dialog.
Rapportera
Nej vi fick idag bara en påminnelse om att bara på plats 17.15.. jag har varken lust eller tid att scrolla i nåt flöde som är för flera månader tillbaka. Jag vill ha ny uppdatering information för den dagen den gäller.
RapporteraRapportera
Läst.
RapporteraRapportera
Påminnelsen som skickades idag var just en påminnelse. Den fullständiga informationen hade redan publicerats tidigare i god tid.
RapporteraAtt man inte har lust eller tar sig tid att läsa information som skickas ut innebär tyvärr inte att vi kan ta ansvar för att samma information skickas om individuellt inför varje aktivitet. Vi är ledare som arbetar ideellt och förutsätter att varje vårdnadshavare tar sitt ansvar och tar del av den information som vi kommunicerat ut.
Om du vid vid påminnelse hade skrivit en kommentar med frågorna så hade du säkerligen fått svar kring dom.
Rapportera