Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom F-F2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom F-F2011.
F-F2011
Följ oss för uppdateringar
Det saknas en fanbärare till ÖSK herrs hemmamatch imorgon måndag, som är vårt arbetsuppdrag. Vem kan ställa upp och ta det passet? Kommentera denna nyhet.
Påminner att vi får betalt för uppdraget och att det går åt tre stycken. Nu verkar vi bara ha två.
Tack för att ni ställer upp för laget.
/Hälsningar tränarna
| Träning | 26 jul, 11:00 |
| Träning | 28 jul, 19:00 |
| Mid Nordic Cup | 30 jul, 12:00 |
| ÖSK-Fotbollscamp | 3 aug, 10:00 |
| Träning | 4 aug, 19:00 |
Hej! Ester ställer upp som fanbärare
RapporteraRapportera
Tack Ester för att du ställer upp för laget!
RapporteraRapportera