Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjeby IF Ungdomsledarsida

Följ

Ungdomsledarsida

Följ oss för uppdateringar
Följ
Öjeby IF
Fotboll
Ungdomsledarsida

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 20 maj 2018 Ulrika Larsson

    Ursäkta men jag uppfattade på mötet i veckan att gotisplanerna var ok att träna på, förmodligen var det fler än mig som uppfattade det så. Ikväll tränade ett gäng när jag åkte förbi. Däremot var planerna ännu inte uppmärkta??? Varför är det inte ok att träna på Gotis?

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj 2018 Henrik Melander

    Gotis har INTE öppnat!
    Info om när planerna öppnar kommer som en nyhet på ungdomsledarsidan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj 2018 Susanne Juuso

    Har Gotis öppnat? Har jag missat någon info ang detta? Tänker när lag har tränat där idag och planerar att träna där till veckan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj 2018 Peter Tjernqvist

    Jag har pratat med bokningen om återkopplingen när träningstider försvinner men det verkar inte riktigt funka som det ska

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj 2018 Jörgen Isaksson

    Gräsplanen är
    inte öppnad för spel

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj 2018 Jörgen Isaksson

    Matchtider går före träning.
    Tror man kan se matcherna på bokningsidan på piteå kommun.
    Men återkopplingen till lag som tappar tiden är ju en intressant frågeställning

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj 2018 Maria Nordholme

    Hej! Behöver domare 9-manna f05. 19 & 26/6 kl 18.30 gotis.. någon som har tips på någon eller vill dömma själv? Smsa el ring 070-3298782/ Mia

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj 2018 Maria Nordholme

    Hej!! Någon som har en tonåring eller pensionär hemma som vill tjäna extra pengar under psg? Betalning 80 kr/timme. Jobb finns på logi, matsal, invigning, disco, kiosk mm. Kontakta Mia Nordholme 070-3298782

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj 2018 Henrik Melander

    En bollsäck med nya pumpade 4:or finns nu på Björklunda!
    Jag hämtade även en bollsäck med opumpade 3:or i varierat skick från Gotis.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj 2018 Maria Nordholme

    Hej! Är det någon som har Gällivare i sin serie? Samåkning önskas 😁

    Rapportera

    Rapportera