Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjeby IF Ungdomsledarsida

Följ

Ungdomsledarsida

Följ oss för uppdateringar
Följ
Öjeby IF
Fotboll
Ungdomsledarsida

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 27 jul 2016 Margaretha Jonsson-Widmark

    Tyvärr ingen match för F0607 på ÖIF-dagen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jul 2016 Peter Kostet

    Gräset växer fort så det är kanske inte så mycket att göra åt. Det behöver nästan klippas ett par gånger i veckan.
    Målen undrar jag om dom flyttats i samband med PSG?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jul 2016 Peter Kostet

    Var är 5 manna målen? P-10 och F-10 hade träning idag men det finns varken 5 manna mål eller planer.
    Även gräset var väldigt högt där 5 manna planerna tidigare fanns. Det är jobbigt för våra knattar att träna passningar när bollen fastnar i det höga gräset.
    Är det vaktmästaren på Björklunda som ska fixa detta eller föräldrar?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jul 2016 Hasse Holm

    Hej
    Nyckeln är återfunnen och en hel säck med bollar s4 är lagt in på gotis. VM ska klippa på gotis idag enligt uppgift..

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jul 2016 Henrik Melander

    Jag tänker kolla med kansliet imorgon om reservnyckeln. Tror att de stänger snart. Behöver någon bollar till träning har jag 5st (utelåsta) fyror.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jul 2016 Mikael Öberg

    Nej inget nytt. Vi avvaktar denna vecka och hoppas någon hittar dom i sina byxor/jacka eller väska. Annars får vi ta fram reservnyckeln.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jul 2016 Margaretha Jonsson-Widmark

    Jag har vid något tillfälle fått med mig en träningströja, storlek 140, i den helblå modellen med vit kant i "ytterkanterna". Kolla gärna runt i lagen! /F0607

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jul 2016 Mikael Öberg

    Nyckeln till bollförrådet är borta. Någon som har den i sin ficka?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jun 2016 Ingela Bergman

    Hur ser det ut på torsdag med träningar på Gotis? Får vi använda planerna?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jun 2016 Ingela Bergman

    Hej Jens. Jag har matchkläder hemma.
    / Ingela Bergman lagledare F08

    Rapportera

    Rapportera