Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 dec 2012 Michael - 20558 Bjartorp

    Micke och parvel behöver möta följande i interndubbeln:
    Lag Janne
    Lag Arne Tisdag 18.30
    Lag Boholm

    Skulle vara bra om lag boholm eller lag Janne kunde spela innan på tisdag.

    Ingalill Ja du kan hälsa arne och stina att vi gärna tar den matchen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 Ronny

    Torsdag gick inte, Lena jobbar kväll då, nytt försök nästa vecka.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 Jan - 29795 Westerberg

    hej ronny ! jobbar kväll tisd. den enda kväll jag kan denna vecka är torsdag efter 19.00 ( för jag antar att ni inte är tillgängliga förmiddagar fram till 13.00 ) söndag skulle även funka för mig.veckan därpå är endast måndag möjlig 10/12. o.s.a. j.w.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 Ronny

    Ja, det går bra med Arne/Stina. NU JANNE/RUNMAN klockan 18:30 Tisdag??????

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 lillen

    det går bra carola

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 Ingalill

    Bjartorp! Arne och Stina kan möta er tisdag kl 18.30 om det går bra?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 Ingalill

    Ronny! Arne och Stina kan möta er 17.30 om det går bra?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 Carola

    Hej Lillen och Eirand kan ni möta oss på tisdag 18.00 Carola

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 RobbanL

    Ronny, Är interndubbeltabellen uppdaterad med alla matcher spelade?..

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 RobbanL

    Låter bra med RobbanP/Roger 18:30 som uppvärming/borttagning av all ringrost innan våran 4 poängsmatch mot Ronny/Packe 19:30 ... inget kvällspiggt lag som orkar möta oss 20:30 samma dag?...

    Rapportera

    Rapportera