Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Ronny!
Var inte så snål. Du lever idag. Du behöver en schysst bil idag. Varför vänta och sedan säga: Vi borde ha gjort köpet tidigare när vi behövde ha en ok bil. Vi gjorde så idag.
Lillen!
Hoppas det var bil det sprack på. Åkte till Uppsala på morgonen med kanonunderlag för bil. Enligt bilförsäljaren var det samma fina underlag upp till Sundsvall.
Boholms med Bosse kom trea och RoPe,Sylve Stikkan kom femma. Efter bra monradsspel (tvåa) blev det torsk mot Åkeshov i slutspelet.
Rapportera
Nu har jag fått igång ett lyse, iallafall körbart, det andra får jag hjälp med imorn. Så är det att leva med en 12 år gamal Ford. Jaja det är snart luciacup och nyårsraketen. Jag hämtar nyckel o styr upp så man kan köpa sig en pilsner eller två idag klockan 13. Kom ner o putta lite klot alla som inte är i Södertälje.
Rapportera
Pga bilproblem, så blir det ingen Gävle resa för några av oss..
***BOULECUP****
* 6 klot/ lag ( dvs singel, dubbel eller trippel)
* Gruppspel samt slutspel
* 100 kr /Laget
START: 13:00
Mvh
Lillen 070- 05 77 49
Ronny vi forsoker att ringa nar vi landat och hor var ni ar nagon stans Arlanda ar ju pa vagen hem :)
Rapportera
hej ! det verkar helkört nästa vecka om inte folk kan på förmidagar fram till 13.00 eller 24.00 natt. helgen kan jag 15-16 ledig, måndag 17/12 efter 18.00. vi har tre lag kvar det vore bra om vi klarade av dessa innan jul. för miin del skulle söndagen vara perfekt eftersom jag ändå inte har några planer på att bevista högmässan- m-v-h- j-w-
Rapportera
Ronny, skippa trisslotterna och se istället till att tabellen för interndubbeln uppdateras... glöm inte våran match! :-)
RapporteraNågon som kan lira 18:30 och 19:30 nu på Tisdag?...