Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
hej ! janne & runnman har en match 18.00 idag, finns det något lag som kan möta oss 19.00 eller 17.00 det är lite ynkligt med bara en match, jag kollar ev. svar ca: 16.00. j.w.
Rapportera
Hej Kerstin och Conny Det går bra med hundarna. Vi är ute och går i regnet varje dag. De är lite galna som vanligt. Vilken tid kommer ni hem på söndagen? Mamma hälsar.
Rapportera
När ska interndubbeln vara färdigspelad?.... ska försöka hitta tid för matcher nästa vecka....
Rapportera
Micke och parvel behöver möta följande i interndubbeln:
Lag Janne
Lag Arne
Lag Boholm
När kan ni nästa vecka ?
Hej alla goa Kajboulare någon som vill spela prins bertils memorial 6/1-2013 med mig hör av er på gb mail eller tele 0705712788
Rapportera
Vi välkomnar Maria Tiel och Micke Bjartorp som nygamla medlemmar för 2013. Båda har också I-licens
//Välkomna hälsar Styrelsen KAJ
Satte in pengar för medlemsskap och licens idag men kommer dras i morgon. Får hoppas att det är 50kr för min licens nu annars får ni säga till så får jag lägga till pengar men jag har inte haft licens på 3 år vad jag kan minnas.
Rapportera
hej ! bra då har vi arne och stina bokade 18.00 torsdag, finns det någon som kan 17-00 eller 19.00 så boka nu. j.w.
Rapportera
Galna som vanligt har ar hundarna valdigt lugna har besokt ett hundhem idag och nastan brant upp oss i solen:) Och regnar gor det har med fast bara nagon timme pa eftermiddag,kvall:))
RapporteraSka para pa Arlanda 18:40 nasta sondag tror jag skall kolla upp det ar det nagon som hemtar eller :))))
Halsa Chilla och Akila