Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 29 nov 2012 Kerstin och Conny

    Galna som vanligt har ar hundarna valdigt lugna har besokt ett hundhem idag och nastan brant upp oss i solen:) Och regnar gor det har med fast bara nagon timme pa eftermiddag,kvall:))
    Ska para pa Arlanda 18:40 nasta sondag tror jag skall kolla upp det ar det nagon som hemtar eller :))))
    Halsa Chilla och Akila

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2012 Jan - 29795 Westerberg

    hej ! janne & runnman har en match 18.00 idag, finns det något lag som kan möta oss 19.00 eller 17.00 det är lite ynkligt med bara en match, jag kollar ev. svar ca: 16.00. j.w.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2012 Carola

    Hej Kerstin och Conny Det går bra med hundarna. Vi är ute och går i regnet varje dag. De är lite galna som vanligt. Vilken tid kommer ni hem på söndagen? Mamma hälsar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2012 RobbanL

    När ska interndubbeln vara färdigspelad?.... ska försöka hitta tid för matcher nästa vecka....

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2012 Michael - 20558 Bjartorp

    Micke och parvel behöver möta följande i interndubbeln:
    Lag Janne
    Lag Arne
    Lag Boholm
    När kan ni nästa vecka ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2012 Tommy Thiel

    Hej alla goa Kajboulare någon som vill spela prins bertils memorial 6/1-2013 med mig hör av er på gb mail eller tele 0705712788

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2012 RoPe

    Vi välkomnar Maria Tiel och Micke Bjartorp som nygamla medlemmar för 2013. Båda har också I-licens
    //Välkomna hälsar Styrelsen KAJ

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2012 Micke

    Glömde skriva tel om något är fel: 070-0609978

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2012 Micke

    Satte in pengar för medlemsskap och licens idag men kommer dras i morgon. Får hoppas att det är 50kr för min licens nu annars får ni säga till så får jag lägga till pengar men jag har inte haft licens på 3 år vad jag kan minnas.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2012 jan westerberg

    hej ! bra då har vi arne och stina bokade 18.00 torsdag, finns det någon som kan 17-00 eller 19.00 så boka nu. j.w.

    Rapportera

    Rapportera