Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 dec 2012 runnman

    Hej Janne och Micke
    Måndagen den 10/12 kan inte jag spela alls då jag sitter i möte inne i Stockholm.
    MVH Runnman

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2012 EIRAND

    Lillen och jag måste skjuta upp våra matcher mot lag Carola och lag Sylve som skulle spelas idag, tisdag. OM det passar lagen i morgon så spelar vi gärna samma tid.

    Hör av er,

    Mvh Rickard Eirand

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2012 Micke

    Janne Då bokar jag gärna upp dig klockan 17 så kan vi ta Boholm efter det på måndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2012 Jan - 29795 Westerberg

    hej micke helledig måndag så för mig funkar det vilken tid som helst och det samma gäller troligtvis runnman. j.w.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2012 Micke

    Micke och parvel behöver möta följande i interndubbeln:

    Lag Arne Tisdag 18.30
    Lag Boholm

    Skulle vara bra om lag boholm kunde spela innan på tisdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2012 Micke

    Janne Vad för tider kan du på måndag då ?
    Torsdagar är ofta Parveln upptagen

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2012 Jan - 29795 Westerberg

    hej bjartorp & parveln torsdag 19.00 eller måndag är möjligt se nedan. m.v.h. j.w.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2012 RoPe

    Efter vår match mot RobbanL/Marcus möter vi Boholms ca 19.15 ...RoPe /Rauken

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2012 lillen

    det blir bra sylve, imorn kl 19

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2012 sylve

    erinad/lillen vi kan spela med er imorgon kl19,00,, om det går bra??? vill ha svar ikväll

    Rapportera

    Rapportera