Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Visby P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Gotlands sommarcup

för 14 dagar sedan 18 kommentarer 127 visningar
Elin Akkanen Tränare
18 kommentarer
  • för 14 dagar sedan Annie Nyström

    Ps skriv gärna här innan kl 13 om du/ni kommer med, så kan jag sedan ge en heads up till kustgrillen! 👌

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Elin Akkanen

    Vi följer gärna med oavsett tid. 3 personer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Lena Jonasson

    Vi följer med oavsett tid, 2 st.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Maria Jansson

    Vi följer med 2 el 3 st

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Jakob Widange

    Malte kommer själv

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Ella Ahlby Grenås

    Gösta kommer själv

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Henrik Westerlund

    Kul! Och vilken kämpainsats av laget🙌 får en pappa och syster följa med? Isf kommer vi 3 med Louie.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Annie Nyström

    @Henrik hela familjen och hela tjocka släkten med för den delen är välkommen om man vill det! 😜 ju fler desto roligare! 🥳

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Angelica Waldergard

    Hannes kommer dit utan föräldrar, hoppas de funkar ändå 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Dan Glifberg

    Vi följer gärna med. 2 personer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Sofia Gustafsson

    Roligt! Vincent kommer dit själv ☺️

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Josefin Pettersson Sarica

    Rodin kommer själv 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Lenha Westerlund

    Så roligt! Jag, Louies mamma, vill också komma 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Tobias Johansson

    Axel kommer själv

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Miranna Schöldström

    Elmer kommer själv

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Mikael Rynell

    Jag och William kommer.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Annie Nyström

    Hej alla!

    Vad trevligt och härligt att så många kan komma!
    Vi säger 18.30 vid Kustgrillen.
    Då hinner de som vill se finalen kl 17.
    Jag har ringt Kustgrillen och sagt att vi kommer. Igår var Mikael Persbrandt där, idag kommer vi! Och det är ju vi som är finbesöket! 😜

    Barn som kommer på egenhand och är på Rävhagen, försöker vi vuxna få till samåkning för.

    Jag skulle gissa att vi äter 1.5 h ish men håll kontakten med barnen för hämtning.

    Nu laddar vi om för match kl 16.00! 🥳

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Jessica Svahn

    Ha en fantastisk kväll laget med familjer 🥰vi håller oss hemma då Bastian är fortsatt dålig

    Rapportera

    Rapportera

Endast sidans medlemmar kan kommentera