Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Visby P-10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Visby P-10.
P-10
Följ oss för uppdateringar
Finns tyvärr bara en chans när den båten ligger inne och det är tisdag 16 juni. Samling 7.30. Båten lämnar hamnen 12 igen. Svår dag kanske men grabbarna har gått på sommarlov iallafall. Hoppas även på några föräldrar, vilket är ett krav från DG. Vi skickar ut en kallelse så får ni gärna svara asap då vi måste meddela om vi kan ta uppdraget eller inte.
Viktiga pengar!
| Intresseanmälan Eskilscup | 30 jul, 09:00 |
| En sista check inför Eskilscupen | 30 jul, 18:00 |
| Fotbollsskola | 12 aug, 09:00 |
| Visby BoIS B (hemma) | 21 aug, 19:00 |
| FC Gute B (borta) | 31 aug, 19:30 |
Hur går det? Behövs det fler vuxna? Jag jobbar från 7.30 men skulle kunna fixa vikarie om det behövs.
RapporteraRapportera
Vi är nu 16 och behöver ett gäng till. 7 spelare har ännu inte svarat. Det måste göras senast imorgon söndag kl 21.
RapporteraTack Linda men avvakta med det.
Rapportera
Jag har kollat nu o kan va ledig på förmiddagen o hjälpa till 👍
RapporteraRapportera
Charlie jobbar dessvärre, men hans mamma kommer in och kör på istället för han 😎
RapporteraRapportera
Elias jobbar!
RapporteraRapportera
Hej, imorgon är det dags att tjäna storkovan! Alla som har möjlighet får väldigt gärna hjälpa till även om ni inte anmält er. All extrahjälp uppskattas. Ses 7.30 vid stora entrén. 🤍💙
RapporteraRapportera
Från DG:
Rapportera”Mejlar du alla att det är viktigt att dom senast är utan för terminalen 07:30
Kommer blir lite brådis imorgon, vi måste vara av båten 10.45”
Rapportera