Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Visby P-10

Följ

P-10

Följ oss för uppdateringar
Följ

Ny tid för DG-jobb

7 kommentarer
  • 29 maj Linda Knutas

    Hur går det? Behövs det fler vuxna? Jag jobbar från 7.30 men skulle kunna fixa vikarie om det behövs.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Daniel Valstad

    Vi är nu 16 och behöver ett gäng till. 7 spelare har ännu inte svarat. Det måste göras senast imorgon söndag kl 21.
    Tack Linda men avvakta med det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Marie Wahlgren

    Jag har kollat nu o kan va ledig på förmiddagen o hjälpa till 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Magnus Bandholtz

    Charlie jobbar dessvärre, men hans mamma kommer in och kör på istället för han 😎

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Tobias Vestergren

    Elias jobbar!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Daniel Valstad

    Hej, imorgon är det dags att tjäna storkovan! Alla som har möjlighet får väldigt gärna hjälpa till även om ni inte anmält er. All extrahjälp uppskattas. Ses 7.30 vid stora entrén. 🤍💙

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Daniel Valstad

    Från DG:
    ”Mejlar du alla att det är viktigt att dom senast är utan för terminalen 07:30
    Kommer blir lite brådis imorgon, vi måste vara av båten 10.45”

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in