Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från DRT Kungsbacka Löpning .
Löpning
Följ oss för uppdateringar
Har sagt några gånger att man skall dyka upp och springa på lördag. Detta börjar bli lite löjligt då jag skadade mig i innebandymatchen. Mina ursäkter börjar bli som alagets...
Tränar ni varje lördag även till sommarn? För någon gång tänkte jag banne mig komma.
Keep on running!
Mats missade att anmäla sig som D.R.Tare,
annars var han riktigt tapper också :-)
2010 - Seedningsloppet
Dmtech Running team
Bo Johansson tid 57.32 plats 1488
C-J Johansson tid 50.05 plats 888
Bra kämpat men när kommer de andra imål?
//Ulf
Lycka till imorgon, spring inte för fort så ni inte hinner svänga det är kallt i vattnet.//Ulf
Rapportera
Jag skulle till bror min i Gällinge igår och hämta skidboxen för det skall bli skidor i Sunne istället för löpning imorgon. Jag körde över Gåsevadholm och vem tror ni tjuvtränade där i ett stabilt högt tempo! Jag säger bara det, passa er för Bosse imorgon.//Ulf
Rapportera
Det verkar som om den "vita döden" gick segrande ur striden....
Tappert kämpat dock!
Ni har verkligen höjt ribban, nu finns det ingenting som stoppar mig på lördag!
Genialistkt upplägg för D.R.Ts interna tävling i GBG varvet! som vidtalats Calle skulle det uppfattas mycket positiv om man ger huvudsponosrn exempelvis 5minuter extra att tillgå // Ola
Rapportera
Sprang Kolla rundan 5km, kändes ganska ok, men dom lätta stegen vill inte rikgtigt infinna sig
Rapportera
Tjabba Magnus kul att se att du hänger på
Rapporteraett av Sveriges ledande löparforum
Du såg ju annars riktigt "alert" ut på matchen.