Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning

Följ

Löpning

Följ oss för uppdateringar
Följ
DRT Kungsbacka
Friidrott
Löpning

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 mar 2010 Calle

    Tjabba Magnus kul att se att du hänger på
    ett av Sveriges ledande löparforum

    Du såg ju annars riktigt "alert" ut på matchen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar 2010 Magnus Andreasson

    Har sagt några gånger att man skall dyka upp och springa på lördag. Detta börjar bli lite löjligt då jag skadade mig i innebandymatchen. Mina ursäkter börjar bli som alagets...

    Tränar ni varje lördag även till sommarn? För någon gång tänkte jag banne mig komma.

    Keep on running!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 mar 2010 Calle

    Mats missade att anmäla sig som D.R.Tare,
    annars var han riktigt tapper också :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 mar 2010 Ulf

    2010 - Seedningsloppet
    Dmtech Running team

    Bo Johansson tid 57.32 plats 1488
    C-J Johansson tid 50.05 plats 888

    Bra kämpat men när kommer de andra imål?

    //Ulf

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Ulf

    Lycka till imorgon, spring inte för fort så ni inte hinner svänga det är kallt i vattnet.//Ulf

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2010 ulf

    Jag skulle till bror min i Gällinge igår och hämta skidboxen för det skall bli skidor i Sunne istället för löpning imorgon. Jag körde över Gåsevadholm och vem tror ni tjuvtränade där i ett stabilt högt tempo! Jag säger bara det, passa er för Bosse imorgon.//Ulf

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 feb 2010 Bosse

    Det verkar som om den "vita döden" gick segrande ur striden....
    Tappert kämpat dock!
    Ni har verkligen höjt ribban, nu finns det ingenting som stoppar mig på lördag!


    Rapportera

    Rapportera

  • 14 feb 2010 Ola

    Genialistkt upplägg för D.R.Ts interna tävling i GBG varvet! som vidtalats Calle skulle det uppfattas mycket positiv om man ger huvudsponosrn exempelvis 5minuter extra att tillgå // Ola

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 feb 2010 Calle

    Gott Andresson,
    dom lätta stegen kommer snart,
    just keep running!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2010 Ola

    Sprang Kolla rundan 5km, kändes ganska ok, men dom lätta stegen vill inte rikgtigt infinna sig

    Rapportera

    Rapportera