Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning

Följ

Löpning

Följ oss för uppdateringar
Följ
DRT Kungsbacka
Friidrott
Löpning

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 jan 2010 Bosse

    Hejsan
    Är tvungen att passa idag
    Har ont i mitt knä
    Ta det försiktigt i halkan!

    Bosse





    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2010 Bosse

    Tränings rapport 9/1 2010

    Dagens runda var frisk och bitande med en hägrande och värmande soluppgång.

    Mats, Bosse, Martin och Markus var väl påklädda och trottsade den stränga kylan (-17) och avverklade vår nya vinterrunda på snabba 52 minuter.

    Avrundades som vanligt med gemensam värmande dusch och tjöt med den enskilt största frågan, var är Calle?

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2009 Per

    Gentlemen!
    Efter några dagars förkylning har jag beslutat
    att kroppen inte tål den väntande hårdkörningen och kastar in handuken på lördag morgon.

    P er

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2009 Calle

    @Markus J

    Lycka till!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2009 Markus J

    Kan inte komma för jag är med Varlas P93 i Mullsjö, dem spelar regionslutspel för 16 åringar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 nov 2009 ulf

    Ni får även klara er utan mig denna helg, jakt ni vet
    //Ulf

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 okt 2009 ulf

    Blir det utbetalning på 0 rätt? Hoppas att hästarna springer våran väg denna helg. Jag är ej helt kurant så jag avstår löpet imorgon vill bli helt frisk någon gång om jag nu kan bli det.
    Ha ett gött löp imorgon
    //Ulf

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 okt 2009 Calle

    Med spikar på HÅKON JO och VÄSTERBO SMARAGD
    blir man inte rik

    Har varit osäkert startande hela veckan (snörvlig),
    men känner mig "fit for fight" nu.

    Så vi syns imorgon.

    Gött att se att Bosse rör på sig, i gästboken i alla fall.

    :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2009 Per

    Härligt!
    Snart är det lördag o dags för ett nytt träningspass!
    Calle: Uffe får själv redogöra för hur många rätt det blev i lördags...hur gick det för dig?

    Syns o hörs
    Per

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2009 Bosse

    hej

    Ser att ni håller igång. Jag har haft och kommer att få lite förhinder, semester, förkylning, badmintontävling, ets, men jag dyker upp när ni minst anar det!

    MVH
    Bosse

    Rapportera

    Rapportera