Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning

Följ

Löpning

Följ oss för uppdateringar
Följ
DRT Kungsbacka
Friidrott
Löpning

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 jun 2010 Ataturk (Stefan)

    Ingen träning denna gång då jag vilar hälen som ömmar. Nästa lördag sörplar jag och familjen drinkar i Turkiet så jag lovar att nästnästa lördag ta en extra för er med! Ses om några veckor, sicken form ni kommer att ha då (och jag då?)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2010 Stefan

    Har anmält mig till Midnattsloppet och planerar att anmäla mig till Varbergsloppet, där troligen lillgrabben kommer att springa korta banan, GBG-marathon (21k) och Finalloppet. Tvekar dock här då jag inser hur kuperat det är, men å andra sidan så blir det en bra träning inför Lidingöloppet som får stryka på foten i år, det får bli 2011 istället, Skatås är ju också en härlig miljö. Är det någon som hittat någon tävling vid Sisjön/Oxsjön? Där skulle jag kunna tänka mig att springa då jag tränat där en hel del i en mycket tidigare del av livet :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 Calle

    Kalendern uppdaterad nu!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 Juvén

    Blir det någon träning i Juni ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 Calle

    Uppdaterat!

    Har anmält Midnattsloppet & Varbergsloppet!
    Även Anneli har anmält sig till Varberg,
    skulle tro vi åker ner hela familjen!

    Tänker anmäla
    Hamnloppet, GBG-marathon (21km),
    ev finalloppet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj 2010 Calle

    Har anmält Midnattsloppet!

    Tänker anmäla
    Varbergsloppet, Hamnloppet,
    GBG-marathon (21km), ev finalloppet.

    .

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj 2010 martin

    Klent Bose

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj 2010 Bosse

    Hejsan

    Eftersom det är 357 dagar till nästa göteborgsvarv så skolkar jag till helgen
    Onödigt att börja toppa formen redan

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj 2010 Juvén

    Klart att jag är intresserad av att vara med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj 2010 Calle

    Hejsan Juve gott att du besöker en av webbens
    mest aktiva sidor för "Runners".

    Resultat från hela truppen senast fredag,
    tillsammans med bilder!

    Är du intresserad av att "joina" truppen?

    Rapportera

    Rapportera