Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bankeryds SK P-13 (2013)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bankeryds SK P-13 (2013).
P-13 (2013)
Följ oss för uppdateringar
Våran första match är redan klockan 11 på fredag så vi kommer att samlas på furuvik för avfärd klockan 9:00.
Vi är många som kommer se Japan – Sverige matchen natten innan. Så om vi ska ha hyffsat pigga spelare så vädjar vi till någon form av plan för detta. T.ex. att man sover en stund innan matchen. Annars är risken att vi ställer upp med ett riktigt sömnigt lag😊.
Från furuvik har följande anmält att de åker:
Bil Tedman: Anders, Helmer, Ronnie, Todd, +1 till
Bil Nordin: Marcus, Einar, Domme, Bertil + 3 till
Bil Persson: Marcus, Aston + 3 till
Bil Rang: Nicklas, Gustav (startar i Mullsjö)
Bil Johansson: Wilmer, Oliver
Bil Bodarve: Adrian + 3 till
Med dessa har vi plats för samtliga spelare och ledare. Även Bruér har anmält att ni kan köra upp på fredag så det är möjligt att vi kan sprida oss lite mer. Vi kan i alla fall konstatera att vi har tillräckligt med bilar när vi ses på fredag.
När det gäller bilar för transport mellan matcher och boende så löser vi det på plats. Det kommer förmodligen vara olika föräldrar som har möjlighet att hjälpa till vid olika tillfällen. Om det mot förmodan skulle saknas plats så kan vi alltid åka en extra sväng så det löser sig alltid.
Hemfärden får vi återkomma till men erfarenheten från förra året var att det var många på plats och det var verkligen inga problem med bilar då.
Jag vill också göra ett förtydligande angående hemfärd. Vi avser givetvis att vinna turneringen men vi befarar att det är fler lag som kommer dit med liknande planer. Detta medför att det finns en statistisk risk att vi åker ur turneringen redan på lördag kväll. Om det mot förmodan skulle ske så kommer vi vara kvar till söndag oavsett för att få en till härlig kväll med grabbarna.
//Ledarna
| Träning | 30 jun, 17:20 |
| BOSS 1 (hemma) | 15 aug, 16:00 |
| Mariebo IK (borta) | 16 aug, 15:00 |
| Ekhagens IF 3 (borta) | 23 aug, 14:00 |
| Assyriska IK 1 (hemma) | 23 aug, 16:00 |
Låter som en kanon helg.🔆
RapporteraRapportera
Går det att följa er på distans? Ludvig vill nog gärna följa er även att han inte kan vara med!
RapporteraHeja BSK!! 💪⚽️
Rapportera
Jag vet inte Sofia. Men kolla på Skadevis hemsidan.
RapporteraRapportera
@Sofia Brukar var smidigast via appen Skadevi Fotboll
Rapporterahttps://apps.apple.com/se/app/skadevi-fotboll/id651402536
Rapportera