Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Joel hämtar gärna upp skamsna arsenalsupportrar idag!!
WE ARE TOTTENHAM!!!! kör 17 ca
0703-822662
Det blir nog dåligt med Death cab idag. Jag glömde ta telefonnummer i tisdags och jag ssamma som Ponna är strandade på Bestguldi.
Om någon från stan ser detta hade jag gärna hängt med också. 0703-192519
Lillbrorsan har bandy ett tag till på söndagar sen kommer han med.
tjabba!
Jag kommer inte o tränar idag vet ej när jag kan träna nästa gången läkaren sa 2-3 månader jag säger 4 veckor med lite tur ...(muskelbristning i vaden strax ovanför hälsenafästet ) Men jag kommer ner nån gång o kollar det e för jävla roligt nu när man ser figge o törna på träningarna ) ha d gött boys vi syns!
Skulle också behöva skjuts till träningen ikväll! Om någon har plats får ni gärna höra av er....0763380933
Rapportera
I vanlig ordning: vem kör mig till träningen ikväll? Blir det Törnas Death-Cab igen?!
SMS:a 0733426321 vid plats i bil från stan..
Uffe, du har nog fått fel för dig :/
Rätt talesätt är naturligtvis, män gör män :)
Stort grattis Jerry.
Tack Joel
Rapportera