Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 21 nov 2010 Jerry

    Tack Joel

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Joel

    Grattis Jerry, det krävs en man för att göra
    en flicka

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Joel

    Joel hämtar gärna upp skamsna arsenalsupportrar idag!!
    WE ARE TOTTENHAM!!!! kör 17 ca
    0703-822662

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Törna

    Det blir nog dåligt med Death cab idag. Jag glömde ta telefonnummer i tisdags och jag ssamma som Ponna är strandade på Bestguldi.

    Om någon från stan ser detta hade jag gärna hängt med också. 0703-192519

    Lillbrorsan har bandy ett tag till på söndagar sen kommer han med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Tomas

    tjabba!

    Jag kommer inte o tränar idag vet ej när jag kan träna nästa gången läkaren sa 2-3 månader jag säger 4 veckor med lite tur ...(muskelbristning i vaden strax ovanför hälsenafästet ) Men jag kommer ner nån gång o kollar det e för jävla roligt nu när man ser figge o törna på träningarna ) ha d gött boys vi syns!

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Ponna

    Skulle också behöva skjuts till träningen ikväll! Om någon har plats får ni gärna höra av er....0763380933

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Holm d.y.

    I vanlig ordning: vem kör mig till träningen ikväll? Blir det Törnas Death-Cab igen?!

    SMS:a 0733426321 vid plats i bil från stan..

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Uffe Å

    Nä Stoffe, se bara på dig själv...

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Stoffe Å

    Uffe, du har nog fått fel för dig :/
    Rätt talesätt är naturligtvis, män gör män :)
    Stort grattis Jerry.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 jerry

    Tack boys

    Rapportera

    Rapportera