Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 nov 2010 Alla vet varför

    Alla vet ju varför vi inte kom högre upp på listan.
    Anledningen stavas A..N..D..R..E

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2010 Holm d.y.

    Inte för att någon bryr sig kanske men jag kommer inte på träningen ikväll.
    Fick en rejäl stukning på min magiska högerfot sist..

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2010 Kristian

    Tro det eller ej, men vi är nia på Skånes fair-play lista...

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 nov 2010 bo i boalt

    jag har all info betr vilka som går.
    Vilka undrar ni över?
    Hälsningar
    Bo

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 nov 2010 jerry

    Tack Päran. Men det e en riktig guldmedalj

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 nov 2010 Pära

    Fede bakis igår ( & idag ) Handboll imorgon, kommer ev till wähallen efteråt & tränar om jag hinner dit i vettig tid.

    Grattis till silvermedaljen ICA..

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 nov 2010 .......

    16 man var vi igår+ några nya personer....

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 nov 2010 Kristian

    Hur var det på träningen igår? Bra med folk? Några nya ansikten?

    Pratade med Starnäs igår. Han har skrivit på för Wä, så nu är det klart. Fler som har bestämt sig? Jocke, Uffe, Booken?

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 nov 2010 Figge

    Fotboll är skit löjligt!
    Deathmetal är manligt!!!

    666 the number to Blaget

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 nov 2010 Stoffe Å

    Uffe Å: Det va ju precis de jag gjorde :)

    Rapportera

    Rapportera