Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 24 nov 2010 Kristian

    Det verkar som att "?????!!!!!!" inte har varit med. Du kan inte ha läst i vår gästbok särskilt länge.

    Kommentarena från Pära, Figge, Happy, Hjalle, Joel, Törna och många fler är inte alltid så snälla, men vi i laget har den nivån. Den kanske är rå och elak för utomstående, men vi har jävligt roligt.

    Om Happy kan få pris som årets kompis borde du förstå hur alla vi andra är!!!

    Vet inte om jag talar för alla spelarna, men de flesta av oss har absolut inget emot Västra Ryds kommentarer. Vi tar det med en klackspark och vet att det är mycket ironi och kärlek. Dessutom är ju Västra Ryds hederspris på årsfesten kvällens mest åtråvärda pris...

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 nov 2010 Västra Ryd

    Till Herr eller Fru Anonym: Det stämmer jag hade inte läst rad tre i reglerna, men det har jag gjort nu. Då när jag läste rad 3 så slog det mej att du också måst missat den tredje raden, så jag föreslår att du tar dej en titt. Där slutar nog likheterna mellan dej o mej för jag skulle ALDRIG gömma mej bakom några ??????. Som ren upplysning kan jag meddela att nämde Åstedt inte lämnat föreningen, utan bara uppdraget som tränare. Jo jag vet att Dan kom till oss för 10år sen jag var själv med om att knyta honom till oss. Jag vet inte hur många som läser mitt skit men tydligen retar det en del. Avslutningsvis vill jag bara upplysa frågetecknet om att BITTERHET vet vi på VRyd inte vad det är. Tommy Persson Västra Ryd.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 nov 2010 Kristian

    Vidal: Det ser ut som att det funkar. Du kan väl skriva när vi ska träffas och var?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 nov 2010 Vidal

    Skulle behöva några spelare till loppishämtning lördagen den 4/12 och ev. lördagen den 11/12. Väntar på besked av Ljunglöv samt bröderna Thörn.
    Om de e någon som kan så hör av er på

    0733-139765
    Mvh/Vidal

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 nov 2010 Kristian

    Ännu en fantastisk träning genomförd. 14-15 man på plats trots att det kolliderade med handboll, hockey och CL på tv.

    På plats var bröderna Thörn, Ica, Ponna, André, Vidal, Ljunglöf, Uffe Å och några nya ansikten. Coach Hellberg fick offra sig och stå i mål och Tim satt som vanligt på bänken.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 nov 2010 Holm d.y.

    Tack Figge! Det värmer en sån här kall dag när snön fallit!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2010 Figge

    You know it Kebabsson!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2010 Pära

    Virus = Dålig kebab va?.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2010 Figge

    Jag bryr mig Holm d.y :)
    Jag kommer inte heller ikväll, dyker inte upp förrän vi fått en riktig tränare, hehehe!
    Nej jag e sjuk, virus i kroppen. Inte hiv, nej!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2010 Västra Ryd

    Bilden på första sidan och texten ovanför stämmer. Så här har det sett ut under alla Dans år, sitter man på bänken så sitter man där. Alla vet att risken för att komma in på plan är obefintlig, därför sitter alla i lugn o ro. :)

    Rapportera

    Rapportera