Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Varför skall man sälja Tombolan? Är det inte bättre att sälja lotterna?
Rapportera
Jag hackar inte på Tommy - jag bara tillrättavisar honom snällt o vänligt när han inte förstår bättre själv! :)
Rapportera
Det slog mig också att hönan är en fågel. Jag skyller på att jag var rätt trött när jag skrev.
Stämde det med suggan eller det har du ingen aning om kanske?
Rätt svarat Ljunglöv, man skulle kunna tro att du blivit näbb biten själv. Du har vunnit ett sexpack ägg som kommer att överlämnas vid tillfälle. Törna Törna Törna, jag förstår inte riktigt hur du har tänkt du vill kanske utveckla eller snarare inveckla det lite ? Jag lovar dej iaf fri hönssoppa resten av livet bara för att du svarade. Men hönssoppan måste va kokt på ÅTTA SPENADE HÖNOR för att priset skall gälla :/
Rapportera
Tommy: Jag tror inte hönan har några alls. Hur skulle det se ut??? Tänk vad ont det skulle göra när kycklingen tar tag med näbben...
Marita: Du hackar visst på Tommy, men du säger det direkt till honom :)
Uffe Åstedt: En ko är ett nyttodjur som äter gräs och lämnar mjölk, du vet den där vita drycken. En kon är mer som dej man ställer ut den på en fotbollsplan en liden smal kon och sen rundar de som tränar den. :)
Rapportera
Hjalle försökte köpa Tombolan!
Rapportera