Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 dec 2010 Jocke

    Ursäkten var lite dålig men jag ville framhäva mig själv som en kunnig handyman. Egentligen är det svärfar som installerar den och jag rör flytspackel och kokar kaffe :)
    Någon som vet varför Tim är på första sidan på hemsidan? Fungerar han som något lockbete eller ansikte utåt?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2010 Holm d.y.

    Hjälp Vidal m.fl. imorgon med loppis"grejer". Jag har fått förhinder och kan inte. Rör sig om ca 3 h imorgon bitti..finns det någon som kan ställa upp så ring Vidal på 0733139765..

    Förstår att ni saknar lite kvalite på träningarna men nu har min fot läkt och jag kommer på söndag!
    Återstår att se vem som kan hämta mig!?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2010 Kristian

    Är det bara jag som längtar efter utesäsongen? Ska bli sjukt roligt att se vad Håkan och Tim kan trolla ihop. Det är ju ett par tunga namn som lämnar/sviker/slutar, men det är inga dåliga ersättare som lockats till Vildsvinsvallen.

    Jocke har kommit med den bästa undanflykten så här långt. "Ska komma och träna så fort kaminen är installerad". Den är i klass med att Ponna var på hundkurs...

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2010 Lindell

    Tja! Kommer på söndag ! Hoppas på mycke folk! Trevlig helg!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2010 Tim

    Det är helt omöjligt att träna fotboll utan en kamin installerad!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2010 Ponna

    Håller med ljunglöv, alliansen är farligt!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 dec 2010 Jocke

    Ville bara säga att det ska bli kul att lira lite boll med Venestad. Ett härligt gäng med mycket vilja och glöd. Ska komma och träna så fort kaminen är installerad och jobbet inte står ivägen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 dec 2010 Kristian

    Jo, Alliansen kan visst då vara farligt, särskilt om man är 37 och fet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 dec 2010 Tim

    Kul med fler nyförvärv!
    Nu kör vi på söndag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 dec 2010 Jerry

    Stoffe lycka till i Linderöd, Strömberg vi ser fram imot att du kommer tillbaka innan serie går igång.

    Rapportera

    Rapportera