Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 sep 2012 Snoge

    Gött att äntligen få se en seger!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 Jerry

    Bänken i dag tar på sig segern, då vi var hundra procentiga och inte ett enda misstag!
    Samma bänk mot wittskövle så är det 3 enkla pinnar!:-)

    Nä skämt och sidor, härligt och se glöden boys! Tog bara 18 omgångar, men den som väntar på något gott. Kan vänta till det goda kommer.
    Se bara på Pära, dom kommer stå för 1/8 av venestads framtid. André 1/16, så där kommer säkert mer gott.
    Tillsammans väger vi bly tungt, eller hur Jocke?:-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 N.Ryd

    Efter en fantastisk fotbollsupplevelse, även om det var en söndag, är man riktigt nöjd!!
    Underbar inställning på plan, högklassigt spel samt SEGER
    mot Linderöd!!!
    Vad mer kan man begära en söndag???
    Nu är det bara att ta med detta till Vittskövle, så ska vi se vad som kan hända där!
    Tack alla ni som stod upp för rött och vitt!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 Jocke

    Härligt jobbat gossar!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 Kristian

    Äntligen! Viljan var tillbaks och det räcker väldigt långt. Att vi dessutom spelade ganska bra och skapade mängder med målchanser gör ju inte saken sämre.

    Ikväll blir det ryggläge i soffan. Nöjd och helt slut. Sjukt bra jobbat grabbar och tack till publiken!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 Centrum

    VINST mot Linderöd 2-1 en euforiskt tillställning för oss i publiken. Njut av denna vinst och se fram emot nästa match. Fan va Gött grabbar synd bara det var en söndagsmatch.
    Centrum

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 Supporterfru

    Det är ju värst vad vi är behövda överallt....men som sagt bakom varje supporter står ju en förvånad supporterfru !!!!!
    Supporterfru

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 VRyd

    Jag undrar men hoppas att de VINylade damerna från trakten kommer o stöttar idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 Pära

    Jag får hålla med Busen, större under har ju hänt. Frank har ju tex bara gjort ett mål mindre än Tefic denna säs.
    O André har ju bevisligen fått ligga en gång, hur sjukt är inte det?
    Tre pinnar idag hade suttit som en pizza med extra allt dagen efter en monsterflaska.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2012 Venestad Busen

    Venestad Busen har skrivit i gästboken
    Strömberg det stämmer att vi inte håller den nivå som tabellen visar.......
    Vi är sämre än Svenköp så vi borde ligga ett snäpp längre ner. Men större under än en röd/vit seger har inträffat under mänsklighetens historia. Exempelvis så slog ju Vitryssland ut Sverige under OS 2002. AIK slog ut CSKA Moskva ur Europa League kvalet för någon månade sen och Riksbanken sänkte reporäntan i torsdags. Med lite vilja idag så slipper vi kanske bli överkörda. Skönt att Figge är med idag så man slipper höra en massa positivt skitsnack i omklädningsrummet.

    Rapportera

    Rapportera