Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 18 sep 2012 VRyd

    Här måste jag nog gå in o försvara Jerrys inlägg. Jag läste INTE att Jerry hade föreningens största hjärta men i mitt tycke har han ett hjärta som defenitivt platsar på den övre halvan och det finns många betydligt bättre bollsparkare än Jerry men som har mycket mindre eller obefintligt föreningshjärta. Så att han skulle kasta sten i glashuset håller jag inte med om Ljunglöf. Men nu är det tre omgångar kvar av årets säsong och nu ger vi alla allt både vi med o utan hjärta. Vi har allt i egna fötter grabbar så gör som ni gjort i de senaste matcherna, kämpa tills sista droppen. Venestad skall spela i div sex även nästa år och vi på östra långsidan lovar hjälpa till så gått vi kan. / Tommy

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 sep 2012 Kristian

    Jerry: det är väl klart det är relevant! Om man nu har så stort hjärta ställer man väl upp på alla fronter? Man ska inte kasta sten i glashus Jerry.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 sep 2012 Jerry

    Kristian, jag har haft samma tränings dos i typ 6-7 år. Önskar man på ett sett kunnat mer!!! Så det tycker jag inte är relevant.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 sep 2012 Centrum

    BRA JERRY.
    Vi på långlinjen skall ställa upp på er och vi vill ha ett lag i 6-an nästa år med. Skall försöka locka dit mer bybor som jag tycker skall komma och stötta vårt lag .
    Centrum

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 sep 2012 Kristian

    Håller med till viss del Jerry, men var har du varit alla träningar? Hjärta för klubben och laget har man när man ställer upp i alla lägen. Lätt att sitta vid datorn och skriva fina ord. Svårare att ta sig till vallen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 sep 2012 N.Ryd

    Väl talat, Jerry!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 sep 2012 Frank

    Jerry for ... öhh, um... hmmmm. mja .. Äh.. Skit samma.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 sep 2012 Marita

    Är för en gångs skull helt överens med V Ryd!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 sep 2012 VRyd

    Detta var fanimej det klokaste du någonsin sagt Jerry.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 sep 2012 Jerry

    På söndag hoppas jag att alla är taggade, en sådan glaslirare som jag ska inte behövas. När vi har duktigare fotbolls lirare! Men jag har något ni behöver, ett stort hjärta för klubben. Se nu till och visa det och ert kunnande:-)

    Rapportera

    Rapportera