Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Härligt med lite vanligt tjafs på hemsidan!
Ja, vi i publiken skulle klarat att se PH visa denna inställning!!!
Räknar med den vanliga inställningen (samt några mål)!!!
Lycka till!
Behöver transport från Kristianstad idag! Är det någon från stan som ska lira idag så hör av er till mig! 0708980169
Rapportera
Blodsmak, svettstank och tåfis! All-in imorgon. Det gör ont med fotboll enl PH
Rapportera
VRyd: Vill inte skriva upp vår helt magiska trupp här av anledningar jag inte heller tänker avslöja.
Men kan ju lova en & annan skräll i startelvan imorgon..
Pära det skulle sitta fint om du kunde ge oss sup(p)ortrar laguppställningen redan nu när de e reda, så vi vet vilka vi skall stötta imorrn
Rapportera
VRYd: BurkEN, du menar burkarna väl?
Silver: Ta dej till Wä så löser det sig säkert. Men även om vi inte e jättemånga så måste ju fler än jag köra. Vi e ju inte sexans smalaste lag direkt..
Tack för i lördags grabbar och då menar jag inte bara centrum som ställde upp med skjuts för mej o Robban. Efter att få veta att 16 st spelare tackat nej av diverse anledningar så imponerades jag att det var 12st i laget som intog Snogeröds IP. Visserligen blev de stryk med 6-0 men kämpaglöden och Venestad andan fanns där. Tänk er Silver, Törna med flera kämpar på i nittio minuter det är klubbkänsla det. Nu hoppas jag och antagligen Pära ännu mer att det är några av de sexton små negerpojkarna som var väck återkommer till nästa match. Jag är säker på att det behövs minst 2 trepoängare till för att klara minst kvalplats och då är det väl lia bra att ta den första nu på söndag mot Linderöd. För de e väl i sexan vi vill spela även nästa år. Kom ihåg de e lättare att hänga kvar i sexan iår (tre lag under oss) än att vinna sjuan nästa år där vi måste ha alla lag efter oss. Vi ses heltaggade på Vildsvinsvallen på söndag i det heta derbyt mot Linderöd. Tillsammans väger vi mycket
Rapportera