Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 sep 2012 VRyd

    Tack för i lördags grabbar och då menar jag inte bara centrum som ställde upp med skjuts för mej o Robban. Efter att få veta att 16 st spelare tackat nej av diverse anledningar så imponerades jag att det var 12st i laget som intog Snogeröds IP. Visserligen blev de stryk med 6-0 men kämpaglöden och Venestad andan fanns där. Tänk er Silver, Törna med flera kämpar på i nittio minuter det är klubbkänsla det. Nu hoppas jag och antagligen Pära ännu mer att det är några av de sexton små negerpojkarna som var väck återkommer till nästa match. Jag är säker på att det behövs minst 2 trepoängare till för att klara minst kvalplats och då är det väl lia bra att ta den första nu på söndag mot Linderöd. För de e väl i sexan vi vill spela även nästa år. Kom ihåg de e lättare att hänga kvar i sexan iår (tre lag under oss) än att vinna sjuan nästa år där vi måste ha alla lag efter oss. Vi ses heltaggade på Vildsvinsvallen på söndag i det heta derbyt mot Linderöd. Tillsammans väger vi mycket

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 sep 2012 Jerry

    Lycka till idag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 sep 2012 N.Ryd

    Härligt med lite vanligt tjafs på hemsidan!
    Ja, vi i publiken skulle klarat att se PH visa denna inställning!!!
    Räknar med den vanliga inställningen (samt några mål)!!!
    Lycka till!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 sep 2012 Emil

    Behöver transport från Kristianstad idag! Är det någon från stan som ska lira idag så hör av er till mig! 0708980169

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2012 Frank

    Blodsmak, svettstank och tåfis! All-in imorgon. Det gör ont med fotboll enl PH

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2012 VRyd

    Bäva månne Snogeröd

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2012 Pära

    VRyd: Vill inte skriva upp vår helt magiska trupp här av anledningar jag inte heller tänker avslöja.
    Men kan ju lova en & annan skräll i startelvan imorgon..

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2012 VRyd

    Pära det skulle sitta fint om du kunde ge oss sup(p)ortrar laguppställningen redan nu när de e reda, så vi vet vilka vi skall stötta imorrn

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2012 VRyd

    OK burkarna då, vi syns i dimman

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2012 Pära

    VRYd: BurkEN, du menar burkarna väl?
    Silver: Ta dej till Wä så löser det sig säkert. Men även om vi inte e jättemånga så måste ju fler än jag köra. Vi e ju inte sexans smalaste lag direkt..

    Rapportera

    Rapportera