Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 sep 2023 Cecilia Hallberg

    Mebrhtom Gobezay, Jag vet inte vad du tänkte svara på men jag ringer upp dig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2023 Mebrhtom Gobezay

    Hej förlåt!
    Jag har ingen bil

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2023 Mebrhtom Gobezay

    Ok

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 sep 2023 Madelene Nyström

    Toppen då hälsar jag domaren det! 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 sep 2023 Ghanwa Sultan

    Jag är på plats också imorgon så jag kan vara backup för dig Eva ifall det blir ngt förhinder.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 sep 2023 Eva Björk

    Jag ska på hemma-matchen Madelene så jag kan ta det!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 sep 2023 Madelene Nyström

    Hej! Vi behöver en förälder till någon av grabbarna som spelar hemma-match på tisdag, som domarvärd.
    Någon som kan ställa upp? 😊
    Är absolut inte avancerat:
    -hälsa på domaren
    -skriva på hans papper för betalning
    -kolla av i pauserna att det går bra
    -tacka för matchen

    Jag själv är i Ås på match på tisdag nämligen 😊

    /Madde, lagledare

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2023 Erik Larsson

    Plan 3 är helt ok. Ses där!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2023 Johan Lindström

    Låter som en bra plan! Tack erik!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2023 Erik Larsson

    Vi åker ner och kollar vid 17 om vi hittar någon yta som funkar. Annars är konstgräset reservplan och kan användas om den är ledig.

    Rapportera

    Rapportera