Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 2 dagar sedan Josefin Nilsson

    Hej alla!
    Som vi kom överens om på föräldramötet tidigare i vår kommer laget att sälja plastpåsar för att hjälpa till att finansiera de grå hoodies som spelarna fått. I år har vi valt att sälja Ölandsplast.
    På söndag, i samband med lagaktiviteten, delas 11 förpackningar ut till varje spelare. Varje förpackning kostar 98 kr och innehåller 100 st 2-literspåsar samt 50 st 3-literspåsar.
    Den totala kostnaden per spelare är 1 078 kr och betalning sker via Swish till mig, Josefin Nilsson, på 070-238 84 08.
    Vänligen märk betalningen med spelarens namn och swisha senast den 16 augusti.
    Om någon har möjlighet att sälja fler påsar än sina egna 11 förpackningar får ni gärna skriva det i gruppen. Då kan vi hjälpa varandra så att de familjer som har svårare att sälja får lite avlastning. Eventuell betalning mellan familjer löser ni sinsemellan, så att varje spelare betalar in samma belopp till mig.
    Har ni några frågor är ni varmt välkomna att höra av er!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Elin Nilsson

    Hej alla föräldrar på Hudik-cup 😀 Vi tänkte käka middag efter bägge lagens matcher idag på restaurang Apa. Vill någon ansluta så är det bara att komma förbi. Vi har bokat bord från kl 20.15./ Sigge och Victor N's föräldrar 😀

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Emelie Olsson

    Toppen, tack

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Erik Larsson

    Hämtar honom 17.50 där.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Emelie Olsson

    Tack Erik, blir det bra att hämta upp honom vid busshållplatsen Lillsjövägen/Lingonvägen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Erik Larsson

    Leo kan åka med mig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Emelie Olsson

    Hej, är det någon som har plats i bilen så att Leo kan åka med till Lövsta i morgon? Jag kommer ut först till matchstart.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Emelie Olsson

    Nu är Leo också anmäld :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Cecilia Hallberg

    Jag skickade ut en nyhet fr laget igår, du ska ha fått länken där men skickar den igen här:

    https://jamtland-harjedalen.svenskfotboll.se/utbildning/spelare/f152/

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj Fthawi Habtegergsh Kesete

    Esey vill vara med i Järpen. Men vi har inte länk som kan leda till anmälan, har ni den så skulle vara jättebra om ni skickar den här.
    MVH//Fthawi

    Rapportera

    Rapportera