Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Billigare om vi hamnar i den östra serien slipper vi köpa buss. Muta skåneboll med de pengarna istället :)
Rapportera
http://www.blocket.se/kristianstad/Mercedes_Buss_50570219.htm?ca=23_8&w=2
Nu är det dags att hosta upp lite slantar!
Klokt sagt Strömberg, det är det jag alltid har sagt du är en klok person du.
Rapportera
Finns spelare som prioterar att inte resa 2 timmar för varje borta match .
Rapportera
Kokta : Varför skulle vi få massa spelarförluster för att vi hamna i mellersta. Man spelar inte i Venestad IF för att vara bäst utan för att det är en grym gemenskap och ett djävulskt bra gäng grabbar och även alla runt om föreningen. Och väljer någon att lämna så är det deras förlust ! Vi kommer kriga på vilken serie vi än hamnar i och det kommer spelas grym fotboll på vildsvinsvallen även 2014 !
Rapportera
Vi blev kvar i mellersta sexan. Av någon konstig anledning bytte kiaby och vinnö plats. Kiaby till östra och vinnö till nordöstra.
Rapportera