Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Grabbar! Se nu till att boka in lördagen den 25/1. Det är dagen då säsongen 2014 börjar. Möte, middag & gille på vildsvinsvallen. De flesta av er vet redan om det och mer info kommer att komma. Viktigt att närvara för att visa sitt intresse och ta del av årets upplägg, tankar och mycket mer. Anmälan sker till mig och kan göras redan nu.
PS. Styrelsen är hjärtligt välkomna och jag & pära hoppas att de flesta av er kan närvara.
Duktiga och nyttiga tillskott har vi införskaffat till en redan stark trupp!
Nu laddar vi inför 2014.
Den målsättningen får du hålla för dig själv Tommy ;)
Härlig läsning : Det är ju inte precis några dussinlirare ni fotbollsansvariga har lyckats locka hit till vår vildsvinsvall. Med dessa nyförvärv och med 2013 års spelartrupp o hjältar kvar i föreningen så måste målsättningen för 2014 vara minst topp 3. Till alla er nyförvärvade spelare säger jag, välkomna till Venestad IF o Vildsvinsvallen ni kommer snart veta att "Venestad de é bra nock". De som redan spelar i VIF vet det. Vi ses o hörs på Vildsvinsvallen till våren, kommer att köpa ett säsongskort i vickan.
Rapportera
Nu när den bilden lades upp kommer vi aldrig mer få besökare på hemsidan...
Rapportera
Starkt arbetat av er fotbollsansvariga. Först Tollarps lagkapten direkt från div 3, sen Rasmus Jönsson senast i Fjälkinge, och vem minns inte Nesas avgörande straffspark hemma på vildsvinsvallen i 95e minuten i kvalmatchen mot Hov. Sedan Jerrys backvärvning från Österslöv. Ni skall känna er varmt välkomna till Vildsvinsvallen grabbar och vi vid östra långsidan lovar er redan nu full stöttning. Ni har kommit till en klubb med högt i tak o stort hjärta, vi ses på vildsvinsvallen.
Rapportera
Efter sådana nyheter blir ju längtan till våren ännu större!
RapporteraVi hälsar våra nytillkomna lagmedlemmar välkomna till
vår förening.
Venestad- det är där det händer!
Ps- Vi i styrelsen tackar för inbjudan till gillet, och återkommer med svar när vi stämt av med agendan ( läs frun )!