Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 dec 2013 Ordföranden

    Efter sådana nyheter blir ju längtan till våren ännu större!
    Vi hälsar våra nytillkomna lagmedlemmar välkomna till
    vår förening.
    Venestad- det är där det händer!
    Ps- Vi i styrelsen tackar för inbjudan till gillet, och återkommer med svar när vi stämt av med agendan ( läs frun )!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2013 Packe

    Grabbar! Se nu till att boka in lördagen den 25/1. Det är dagen då säsongen 2014 börjar. Möte, middag & gille på vildsvinsvallen. De flesta av er vet redan om det och mer info kommer att komma. Viktigt att närvara för att visa sitt intresse och ta del av årets upplägg, tankar och mycket mer. Anmälan sker till mig och kan göras redan nu.

    PS. Styrelsen är hjärtligt välkomna och jag & pära hoppas att de flesta av er kan närvara.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2013 Packe

    Duktiga och nyttiga tillskott har vi införskaffat till en redan stark trupp!

    Nu laddar vi inför 2014.

    Den målsättningen får du hålla för dig själv Tommy ;)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2013 Tommy Persson

    Härlig läsning : Det är ju inte precis några dussinlirare ni fotbollsansvariga har lyckats locka hit till vår vildsvinsvall. Med dessa nyförvärv och med 2013 års spelartrupp o hjältar kvar i föreningen så måste målsättningen för 2014 vara minst topp 3. Till alla er nyförvärvade spelare säger jag, välkomna till Venestad IF o Vildsvinsvallen ni kommer snart veta att "Venestad de é bra nock". De som redan spelar i VIF vet det. Vi ses o hörs på Vildsvinsvallen till våren, kommer att köpa ett säsongskort i vickan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2013 Marita Trobäck

    hahaha - trodde du tålde det Packe!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2013 Packe

    Mycket finare bild :)

    Den på pära och mooz va obehaglig!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2013 Packe

    Nu när den bilden lades upp kommer vi aldrig mer få besökare på hemsidan...

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2013 Norrköping

    Hej på er skåningar...Norpan,dags för IFK Norrköping snart eller

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 nov 2013 Dan Åstedt

    Riktigt bra nyförvärv inför 2014
    Grattis Packe & Pära

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 nov 2013 Tommy Persson

    Starkt arbetat av er fotbollsansvariga. Först Tollarps lagkapten direkt från div 3, sen Rasmus Jönsson senast i Fjälkinge, och vem minns inte Nesas avgörande straffspark hemma på vildsvinsvallen i 95e minuten i kvalmatchen mot Hov. Sedan Jerrys backvärvning från Österslöv. Ni skall känna er varmt välkomna till Vildsvinsvallen grabbar och vi vid östra långsidan lovar er redan nu full stöttning. Ni har kommit till en klubb med högt i tak o stort hjärta, vi ses på vildsvinsvallen.

    Rapportera

    Rapportera