Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Man blir ju förtvivlad när jag läser skånebolls förslag till serieindelning 2014. Det är inte bara dumt utan det är rent av oförskämt att placera oss i mellersta. 7 mil minst till längsta bortamatch och 4-5 mil till de andra, när vi har 7km till närmsta i nö och runt 2 mil till de flesta. Nu hoppas jag att någon eller några i föreningen lugnt o sakligt kan argumentera så att denna galenskap ändras.
Rapportera
Mellersta 6an är vi placerade i nästa år enligt förslaget från skåneboll..
Rapportera
OM MAN ÄNDÅ SKA ÖVERKLAGA SÅ KAN MAN GÖRA DET FÖR B LAGET MED SÅ BLIR DET MER LOGISKT SÅ VAR PÅ HUGGET JERRY
Rapportera
Serieindelningen kommer på tisdag. Efter det kan man överklaga om man känner för det.
Rapportera
Hoppas verkligen vi landar i NÖ-serien!
Kan man som förening lämna in önskemål till Skåneboll så bör vi nog göra det.
Du är en hjälte Jerry bjuder in med en b-lagstrupp till Alliansen fantastiskt!!
Rapportera
Tror tyvärr det är kört Tommy. Tittar man på prickarna på kartan så finns det inte några direkta alternativ.
RapporteraSmsar över en bild till dej så kan du titta själv.