Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 8 mar 2010 Kristian

    Uppmuntrande ord från Uffe till Pära...

    Tänk positivt Pära. Hur ont du än har, hur jävligt det än känns, så är du i alla fall inte Jerry.

    Jag lider med dig. En sån skada önskar man inte ens Hjalle. (Tänk på det Happy.) Krya på dig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Uffe Å

    Fy fan vad jag lider med dig Pära, precis när allt började se så bra ut. Vill bara varna dig för det här med att tappa knäet på blod. Det är absolut det värsta som jag har gjort (förutom att ha fått Dan till bror).

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Pära

    Ev främre korsband, samt skador på ledband & ligament :( Det e för möed blod i knät för att dom skulle kunna veta säkert. Ska dit igen på måndag & sen blir det förmodligen till att tappa knät på blod om det inte e bättre. Sen får man väl en lite klarare analys! FY FAN VA RUTTET!!!!!!!!!!!!!!!

    Hata Hjalle!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Kristian

    Jerry är verkligen i en (sär)klass för sig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Ica Jerry

    Har hört lite om Andrés vasalopp, kul att dom hitta han någonstans i spåren. Nu i morse, Lite köldskader om sitt arsle bara.....Men han kom ju inte sist i alla fall, har hört att Pära integått i mål än....Beräknad målgång till start nästa år. De har NASA kalkylerat ut, att det tar det för den typ av fet person og från start till mål på nio mil....

    Finns och följa på www.jabbathehut.ärväldigtlångsam.se

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Dan

    Kul att någon fattade att Andres bytt namn
    Bra Joel.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Joel

    Haha, "Andres vasalopp".
    André har gått och blivit latino!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Mange

    18.30

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 Mange

    Johan!!
    Mötet är hos mig!
    Sommarlustvägen 14

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 DAN

    Grattis till oss alla för 183 besökare på hemsidan igår. Bevisar ju bara att Jerry har stigit i populäritet eller också så har någon i föreningen köpt typ 139 datorer som han eller hon provade igår, Kanske så att Päras skada gav eko i hela Skåne och folk vill veta hur knähelvetet mår, eller också så har Figge fler vänner än vad vi andra trodde. Ja svar lär vi ju inte få men det bor inte 183 i Huaröd så dom har inte med saken att göra.
    Röstningen på hemsidan är visserligen populär men den tror jag inte heller är orsaken. Däremot så ligger ju Andres Vasalopp och folk som undrar om kan kom hem nära till hands.
    Kanske så att folk bara tycker att vi har en trevli hemsida och att det är kul att göra ett besök och stifta bekantskap med alla halvfigurer som vi tar hand om.

    Rapportera

    Rapportera