Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 mar 2010 Uffe Å

    Sorry missade att meddela att jag inte tränar ikväll. Är förkyld och mår skitkass. Kan eventuellt bero på att jag träffar min bror lite väl ofta just nu.
    Hoppas att någon annan tog tag i insamlingen av 50 öringar. Hoppas att jag känner mig bättre till lördag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Ica Jerry

    Lämanr wo till dagens träning(det beror inte på att det gå pissfotboll med piss lag på tvn) Min sambo jobbar, tyvärr. E måttligt sugen nu. Har ju för fan inte kunnat träna på 2 månader.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Stoffe A

    Mange: Okey! Samling 12.00 Degeberga
    Pära: Okey! Krya på dig!

    Kristian: Låter bra det! Håller med dig!

    Daggen: Med tanke på hur det såg ut på planen i lördags.. Det sista vi behöver är ännu en kväll i soffan! Lyft era feta rövar och kom o träna! 4 Veckor till seriepremiär! Ska väl inte behöva säga mer??

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Venestad Busen

    Jag tränar ikväll trots att arsenal spelar

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Mange

    Dan & Stoffe!
    Kan tyvärr inte ikväll. Måste jobba
    Kan på lördag

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Kristian

    Stoffe: Jag tror jag kommer och tränar. Har inte frågat Vera, men det ska nog inte vara något problem.

    Om jag tränar tar jag med handskarna. En målvakt måste vi ju ha.

    Blir det lite folk bara för att Arsenal spelar är det sista gången jag visar mig på gruset. Då kan vi lika gärna lägga ner.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Daggen

    Arsenal spelar ikv, hur många kommer då egentligen? 4-5 st??

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Pära

    Kan inte träna ikväll...

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2010 Stoffe A

    Träning ikväll 20.15 gott folk! Hoppas på mycket folk! Blir en träning med mycket boll och spel. Vi ses!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2010 DAN

    Pära ditt förväxta dagisbarn. Om du har ont tänk då på hur jag haft det med en bror som Uffe.
    Inte konstigt att man är mentalt störd.
    Och du allt som inte dödar det härdar.
    Önskar att du snabbt är tillbaka i laget.

    Rapportera

    Rapportera