Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 dec 2013 Packe

    Tack Tommy, det värmer!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 dec 2013 Tommy Persson

    Packe: vinst eller förlust, vi får alltid valuta för tjugorna när vi ser vårt favoritlag spela. "Venestad IF de é bra nock".

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 dec 2013 Packe

    Tommy - Personen ifråga kommer troligtvis inte gratulera oss när vi vinner, därför lägger vi ingen energi på hen. Vi vet vad vi kan och det räcker för oss.

    Tack för stödet så ska vi ger er bättre valuta för de 2 tjugorna på lördag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 dec 2013 Tommy Persson

    Ännu en genomkorkad rädd själ som inte vågar stå för sina åsikter har lyckat skriva här på hemsidan. Jag undrar vem som hjälpt stackarn att skriva.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 dec 2013 Vad händer?

    Förlust mot näsby med dessa nyförvärv och boom boom boom bla bla bla på hemsidan? Storhetsvansinne ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2013 Frank

    Nr 10 var bättre än på många år.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2013 Packe

    Helgen 22-23 feb åker vi till Växjö och spelar cup på konstgräset i tipshallen. Kolla era kalendrar och anmäl ert intresse till mig.

    Mer info kommer komma men ni som vill anmäla er redan nu kan göra det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2013 Lennart

    Visst kommer vi och stöttar er.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2013 Packe

    Lottningen för vårat lag i alliansen är klar. Måndagen den 16 dec kl 19.20 möter vi Näsby IF.

    Vi räknar med fullt stöd från läktarplats ;)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2013 Centrum

    En trevlig läsning om alla nyförvärv dom skall känna sig välkomna till vår förening.
    Kan kanske bli svårt med alla nya namn att plugga in för oss på bänken vid långlinjen men det fixar sig säkert.
    Nu laddar vi för premiären, än en gång bra jobbat ni fotbollsansvariga som värvat bra spelare till Venestad IF ni får ha en God Jul och ett Gott Nytt År och vila upp er på.
    Det samma till alla medlemmar i vår kära förening.
    Centrum

    Rapportera

    Rapportera