Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 19 mar 2010 Ica Jerry

    Tomas Raviolli måste vara Uffe J alias Bosse

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar 2010 Venestad Busen

    Pära nu får du ta dig upp ur depprisions gropen och gaska upp dig. Klart som korvspa att det är värt det. Du får vara B-lags målvakt tills skadan är helt läkt och sedan är du tillbaka i anfallet där du hör hemma. Att du missar jobbet i 5v gör väl varken till eller från varken för dig eller företaget. De skiter väl i om du sitter hemma och inte gör någonting eller är på jobbet utan att göra någonting.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar 2010 Jesper

    Jagär på imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar 2010 Jaffe

    Colle kommer inte att spela med oss detta året. Han känner att tiden inte räcker till.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar 2010 Pära

    3v sjukskrivning till, så det blir minst 5v hemma från jobbet pga en jävla trött träningsmatch. Känner att de e det knappast värt!...
    Lycka till i helgen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar 2010 Mange

    Dan!
    Har försökt nå dig!
    Kan inte imorgon, tyvärr :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 mar 2010 Jaffe

    Jag kan på lördag

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 mar 2010 Johan

    Ok dan kommer halv nio. Lunch strålande.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 mar 2010 Dan

    Johan!
    Det är taget. Jag är inne på Kurhotellet ca 8.20 så kom du halv 9 så räcker det
    Sen kan jag förutom fickpengar bjuda på lunch innan du skall till jobbet.
    /Dan

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 mar 2010 Joel

    Ok på lördag.

    Uffe Å, jag hittade en 10-öring vid kassorna idag, kan det va nått att ha? Finns även en norsk 1-krona från 1935!

    Rapportera

    Rapportera