Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Pära nu får du ta dig upp ur depprisions gropen och gaska upp dig. Klart som korvspa att det är värt det. Du får vara B-lags målvakt tills skadan är helt läkt och sedan är du tillbaka i anfallet där du hör hemma. Att du missar jobbet i 5v gör väl varken till eller från varken för dig eller företaget. De skiter väl i om du sitter hemma och inte gör någonting eller är på jobbet utan att göra någonting.
Rapportera
Colle kommer inte att spela med oss detta året. Han känner att tiden inte räcker till.
Rapportera
3v sjukskrivning till, så det blir minst 5v hemma från jobbet pga en jävla trött träningsmatch. Känner att de e det knappast värt!...
Lycka till i helgen.
Johan!
Det är taget. Jag är inne på Kurhotellet ca 8.20 så kom du halv 9 så räcker det
Sen kan jag förutom fickpengar bjuda på lunch innan du skall till jobbet.
/Dan
Ok på lördag.
Uffe Å, jag hittade en 10-öring vid kassorna idag, kan det va nått att ha? Finns även en norsk 1-krona från 1935!
Tomas Raviolli måste vara Uffe J alias Bosse
Rapportera