Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 21 mar 2010 Ica Jerry

    Johan din kokogök, gick ju bra mot United

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 mar 2010 Johan

    Dan om du ser detta så måste jag ställa in i morgon i tyringe. Måste börja jobba tidigare i yngsjö.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 mar 2010 Johan

    Tar på mig två av målen ska det vara. Såg att jag skrev fel innan. Sorry

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Kristian

    Tim: Jag tycker det är klantigt av Vermaelen. Han är på honom, och med den standarden som domarna i PL håller för tillfälligt är väl inget annat att vänta? Dessutom vinkar linjemannen som en galning och han hade ändå bra vinkel.

    Den enda riktigt bra domaren är Clattenburg och då var han ändå avstängd hela förra säsongen.

    Sjukt orolig för i morgon. Först kommer man väl inte ur sängen pga av värk i hela kroppen, och sen matchen mot United. Vågar inte tänka på vilken lekstuga Valencia kommer att ha med Insua...

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Johan

    Självklart joel men pool vinner i morgon mot soporna united. Och sorry killar jag var på mig två av målen idag ettan och tvåan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Uffe Å

    25 nya kronor att lägga till de tidigare 131.50:-
    Totalt alltså uppe i 156.50:- plus 7 euro cent.
    Fortsätt att leta i gamla börsar och byrålådor efter dessa meningslösa småmynt. Ny chans på tisdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Joel

    Absolut, men det är det jag menar - Diamanti missar!
    Inte ens ett feldomslut går mot Er...
    Men även ni ska till WHL :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Tim

    Joel du får hålla med om att utvisningen på Vermaelen är horribel!

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Joel

    Det känns som att det är Arselanas år i år.
    Marginalerna är med er. Tyvärr

    Niko Krancjar! - Eller hur Hansson!

    Ps.
    Hansson i målet, gav fan i tvålet
    Hasse var mätt, gav fan i att hänga tvätt
    Super Hasse 4-president!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2010 Vad slutade landskapen

    ????????

    Rapportera

    Rapportera