Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 mar 2010 Kristian

    Jerry ditt kioskmongo, du ska få din tia...

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Ica Jerry

    Kristian din mästertippare, du e skyldig mig en tia.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Stoffe A

    Stoffe A och Pontus Stenbumling medverkar också ikväll..

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Ica Jerry

    Då får man ta sig till träningen för första gången på evigheter.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Venestad Busen

    Glömde bort att pära indikerat att han eventuellt inte kommer träna

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Venestad Busen

    Verkar bli mycket folk på träningen ikväll. Bara Mange som lämnat återbud, då kan man väl räkna med 20pers iallafall

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Johan "kock"

    Ser så ut ljunglöv alltså ljust ut för träning ikväll :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Kristian

    Tim: Nej, det gör jag inte. Hade inga kvar på lagret. Jag ska se om jag hittar till dig i nån låda där hemma.

    Är det fler än Tim och jag som ska träna?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Tim

    Ljunglöf: Fixar du vantar tills ikväll?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2010 Kalle

    Med god tur kommer ni nog halvägs mot träne med den bussen :)

    Rapportera

    Rapportera