Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 sep 2011 Västra Ryd

    Idag osar det svavel om tänket så tänk på de innan ni tänker läsa

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Jocke

    Tråkigt att förlora idag, stämningen var inte riktigt på topp. Någonstans behöver vi alla försöka hitta tillbaka till den glädje och gemenskap vi hade för inte allt för längesdan. Vi har en träning och en match kvar. Jag kan träna på torsdag och hoppas innerligt att vi blir ett stort gäng. Ledsen om jag bidrog till gnäll på planen idag. Vi är ett härligt/glatt gäng, nu är det dags att plocka fram det. På torsdag kör vi så det ryker. Ser fram emot en rolig träning, en bra match mot Ignaberga och en sjuhelvetes trevlig årsfest! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Jaffe

    Nu har vi bevisat att vi är seriens sämsta lag. Det är förjävligt!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Pära

    ???

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Venestad Busen

    Pära: Tar du med egen yxa eller ska du låna min???

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Kristian

    Efter att ha flytt från Fritzels källare på en stulen cykel är man äntligen hemma. Jag lyckades överleva kvällen, men frågan är om jag överlever morgondagen. Har lärt mig att efter en bra fylla kommer en djävulsk bakfylla.

    Nu checkar jag ut och vem vet när vi hörs igen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Törna

    Kristian. Om du kommer till en skylt som säger Malmö så har du kommit för långt. Jag råder dig att vända innan vattnet

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Kung Kristian

    Förresten Tommy, finns det några andra alternativ än mig???

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Kungen

    Jag har överlevt Fritzels källare och ska snart sätta mig på en cykel hem till civilisationen. Det kan bli mitt fall...

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Pära

    Törna: Honom heter det!

    Rapportera

    Rapportera