Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Tråkigt att förlora idag, stämningen var inte riktigt på topp. Någonstans behöver vi alla försöka hitta tillbaka till den glädje och gemenskap vi hade för inte allt för längesdan. Vi har en träning och en match kvar. Jag kan träna på torsdag och hoppas innerligt att vi blir ett stort gäng. Ledsen om jag bidrog till gnäll på planen idag. Vi är ett härligt/glatt gäng, nu är det dags att plocka fram det. På torsdag kör vi så det ryker. Ser fram emot en rolig träning, en bra match mot Ignaberga och en sjuhelvetes trevlig årsfest! :)
Rapportera
Efter att ha flytt från Fritzels källare på en stulen cykel är man äntligen hemma. Jag lyckades överleva kvällen, men frågan är om jag överlever morgondagen. Har lärt mig att efter en bra fylla kommer en djävulsk bakfylla.
Nu checkar jag ut och vem vet när vi hörs igen...
Kristian. Om du kommer till en skylt som säger Malmö så har du kommit för långt. Jag råder dig att vända innan vattnet
Rapportera
Jag har överlevt Fritzels källare och ska snart sätta mig på en cykel hem till civilisationen. Det kan bli mitt fall...
Rapportera
Idag osar det svavel om tänket så tänk på de innan ni tänker läsa
Rapportera