Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 okt 2011 Marita

    Kristian: Jag kan säkert hjälpa till o hålla koll på Josef o han får säkert va inne i kiosken hos Kerstin - frågan e bara om han vill det?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2011 Kristian

    Någon som kan hjälpa till och hålla ett extra öga på Josef idag. Har inte hittat barnvakt så han får snällt följa med. Om det behövs kan jag ta med mig datorn så att ni kan sitta i klubbstugan och titta på film :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2011 Pära

    De ska nog gå bra Silver. Håkan har hittat en ersättare med precis samma egenskaper som dig.. :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2011 Jocke

    Kan jag klä ut mig till Silver så att jag kan få spela?
    Krya på dig gosse, jag säger som Silver, se nu till o vinn för helvete!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2011 Silver

    Måste tyvärr meddela att ni får försöka klara er utan min löpstyrka, kondition och mitt fantastiska spelsinne! Har en nacke som bestämt hävdar att fotboll är uteslutet. Se nu till o vinn för helvete!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 okt 2011 Kristian

    Ekewald: Självklart ska vi göra så gott vi kan. Målet är ju att vinna varje match, men ibland räcker inte kunnandet till. Imorgon handlar allt om inställning och vilja. Hoppas att vi kan plocka fram det även i sista matchen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 okt 2011 Marita

    Det lovar vi Tommy!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 okt 2011 Västra Ryd

    Fyra timmar kvar till det årliga ålagillet på Venestad IP även kallad vildsvinsvallen. Jag säger som tränare Hellberg, glöm inte att dricka mycket :) .

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 sep 2011 Ekewald

    Förhoppningen är att klara oss själva i slutomgången, men visst hade lite hjälp ifrån er varit rätt bra.
    Tror att ni hellre åker till Rinkaby nästa år istället för till Ignaberga?
    Fast dom har ju grottor!
    När jag tänker efter så var det inget....

    Lycka till iallafall! / Ekewald i Rinkaby

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 sep 2011 Trappatoni

    Jaffe o Holm e klara till Söndag

    Rapportera

    Rapportera