Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Någon som kan hjälpa till och hålla ett extra öga på Josef idag. Har inte hittat barnvakt så han får snällt följa med. Om det behövs kan jag ta med mig datorn så att ni kan sitta i klubbstugan och titta på film :)
Rapportera
De ska nog gå bra Silver. Håkan har hittat en ersättare med precis samma egenskaper som dig.. :(
Rapportera
Kan jag klä ut mig till Silver så att jag kan få spela?
Krya på dig gosse, jag säger som Silver, se nu till o vinn för helvete!!!
Måste tyvärr meddela att ni får försöka klara er utan min löpstyrka, kondition och mitt fantastiska spelsinne! Har en nacke som bestämt hävdar att fotboll är uteslutet. Se nu till o vinn för helvete!!!
Rapportera
Ekewald: Självklart ska vi göra så gott vi kan. Målet är ju att vinna varje match, men ibland räcker inte kunnandet till. Imorgon handlar allt om inställning och vilja. Hoppas att vi kan plocka fram det även i sista matchen...
Rapportera
Fyra timmar kvar till det årliga ålagillet på Venestad IP även kallad vildsvinsvallen. Jag säger som tränare Hellberg, glöm inte att dricka mycket :) .
Rapportera
Förhoppningen är att klara oss själva i slutomgången, men visst hade lite hjälp ifrån er varit rätt bra.
Tror att ni hellre åker till Rinkaby nästa år istället för till Ignaberga?
Fast dom har ju grottor!
När jag tänker efter så var det inget....
Lycka till iallafall! / Ekewald i Rinkaby
Kristian: Jag kan säkert hjälpa till o hålla koll på Josef o han får säkert va inne i kiosken hos Kerstin - frågan e bara om han vill det?
Rapportera